۲۲۹۵۲
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

معرفی فیلم های روز جهان: جان کارتر

"جان کارتر" بر اساس داستان "شاهزاده خانمي‌از مريخ" نوشته ادگار رايس باروز، همان خالق شخصيت مشهور تارزان ساخته شده است.

مردم سالاری: کارگردان: اندرو استنتن، نويسنده: اندرو استنتن و مارک اندروز،مدير فيلمبرداري:دنيل ميندل، موسيقي:مايکل جياچينو، بازيگران:تيلرکيچ، لين کالينز،سامنتا مورتن،ويلم دافو، بودجه:۲۵۰ميلبون دلار، فروش تا ۳۰ مارس ۲۰۱۲: ۸/۲۳۵ميليون دلار،محصول:کمپاني بوئناويستا،آمريکا،محدوديت سني:PG۱۳،زمان:۱۳۲دقيقه

درباره فيلم: "جان کارتر" بر اساس داستان "شاهزاده خانمي‌از مريخ" نوشته ادگار رايس باروز، همان خالق شخصيت مشهور تارزان ساخته شده است. داستان فيلم درباره يک کهنه سربازجنگ هاي داخلي آمريکاست که به مريخ برده مي‌شود و ناگهان خود را زنداني موجوداتي وحشي و بلند قامت مي‌بيند. اوناچاربه فرارمي‌شود و در اين بين با يک شاهزاده خانمي‌آشنا مي‌شود که نياز به کمک دارد.

معرفی فیلم های روز جهان: جان کارتر

داستان فيلم خيلي آشنا به نظر مي‌رسد و شايد همين آشنا بودن براي مخاطب است که سبب شده فيلمي‌چنين پرخرج در گيشه با نامهرباني مخاطبان روبرو شود تا جايي که فرياد کمپاني مادر فيلم هم بلندشده است. آن طورکه شواهد نشان مي‌دهد شاهد شکست بزرگ ديگري همچون"دنياي آب" کوين رينولدز خواهيم بود.

اما از نامرادي روزگار اين است که همه اين شکست به نام کسي نوشته خواهد شد که يکي از غول هاي دنياي انيميشن بوده است. يعني اندرو استنتن که خالق پرفروش‌هايي چون "وال اي"،"درجستجوي نيمو" و"زندگي يک حشره" بوده است. از اين ناجوانمردي ها عالم سينما زياد به خود ديده است.

ديدگاه منتقدان: راجر ايبرت به فيلم دو و نيم ستاره داده وبه نکته جالبي اشاره کرده است. او معتقد است که وقتي همه ابزارهاي تکنولوژي دراختيار است جفنگ به نظر مي‌رسد که قهرمانان فيلم خودشان را به استفاده از شمشيرمحدود کنند.

ازاين لحاظ ايبرت فيلم را بيشتريک وسترن مي‌داند تا يک اثرعلمي‌تخيلي. ربکا ماري هم در about.com معتقد است که تريلرهاي تبليغاتي اين فيلم در فروش اين فيلم نه تنها تاثيرگذارنبوده اند بلکه اثر معکوس داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج