۲۲۹۵۹۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تایید سقوط شهاب سنگ در زنجان

تکه شهاب سنگی که شب را روشن کرده بود در ۱۱۵ کیلومتری زنجان یافت شد.

خبرآنلاین: تکه شهاب سنگی که شب را روشن کرده بود در ۱۱۵ کیلومتری زنجان یافت شد.

این تکه شهاب سنگ که صدای مهیب آن خواب را از چشم بیشتر اهالی این استان ربود، بالاخره با بررسی های اهالی بومی مناطق مختلف در ۱۱۵ کیلومتری مرکز این استان پیدا شد. از عصر پنج شنبه هفته گذشته که صدای مهیب آن موجب ترس اهالی شهر دندی شده بود، در پاسی از همان شب صدا و رشونایی آن زنجانیها را از خواب شبانه بیدار کرد.

این داستان ادامه داشت تا اینکه برخلاف بی تفاوتی مدیریت بحران استان و شخص فرماندار شهرستان ماهنشان درباره صحت و سقم خبر بالاخره موسوی فرماندار شهرستان آوج در استان قزوین خبر را تایید کرد و گفت: با تماسی که با فرمانداران قیدار و همچنین شهرستان‌های دیگر در استان‌های مختلف برقرار شد، مشخص شده که شهاب سنگی به ابعاد بزرگ و یا به تعداد زیادی بوده که در شهرهای مختلف به زمین برخورد کرده است.

در ادامه علی طاهری رئیس جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به برخورد شهاب سنگ بین دو شهرستان ابهر و خرمدره گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره به محض وصول خبر برخورد شهاب سنگ به منطقه یاد شده اعزام شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس اگر به محض برخورد به محل اعزام شدن چرا اینقدر تو این چند روز تایید و تکذیبش کردن ؟؟؟؟؟؟؟

    • مریم

      فرماندار و رئیس مدیریت بحران ماهنشان باید بر کنار شوند چون اینطور که معلومه حتی اگه بدتر از اینهم اتفاق بیوفته این آقایون از لای لحاف تشک گرم و نرمشون بیرون نمیان بیچاره مردمی که امیدشون در بحرانهای حوادث طبیعی و انسانی به امثال این آقایون هستش

    • محسن

      ما در مسیر برگشت از شهر رشت به زنجان وقتی که تازه درمنطقه گیلانکشه بنزین زدیم وحرکت کردیم شاهد یک شیئ نورانی دنباله دار بودیم این شیئ آسمان مهتابی پشت کوههای عظیم چورزق به زنجان در راستای کوهها درحرکت بودسمت مایل به چپ با شکوهی زیبا و وصف ناپذیر در نزدیکی به زمین شعله هایی بدیع وتازه گرفت و ناپدید شد
      به نظر اینجانب این شهاب سنگ خیلی بزرگ و حجیم بود و حرکت نرمی داشت با این حال سوخت و از بین رفت

    • عرفان

      من خودم تو اصفهان دیدم که داشت تو شب ساعتای 8و9 تو آسمون یه چیز با سرعت حرکت میکرد به طرف شرق به هرکی گفتم باور نکرد تا اینکه فهمیدم همون تکه سنگ تو زنجان به زمین برخورد کرده.آخرش همه به حرفم رسیدند.

    • بدون نام

      منم باغ بودم ى صدای انفجاری شنیدم بعد تو اسمونم دیدم ى دود زیکزاکی هس فک کردم هواپیما سقوط کرده بعد فهمیدم شهاب سنگ بوده واقعا برام جالب بوده یکم اونطرف تر مون افتاده,کاش مسئولین ب این چیزا اهمیت بدن و روسنگ تحقیق کنن همش نگن شایعست مردم همه که دروغ نمیگن اینهمه شاهد چرا حرف حرف خودتونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج