جاباما
۲۲۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ایرج: منتظر کنسرت من و احسان باشید

چند ماهی است که خبر انتشار آلبوم «قصه زندگی»، با صدای حسين خواجه اميري (ایرج) در رسانه ها منتشر شده است، اما هنوز این آلبوم در بازار موسیقی به چشم نمي‌آيد و هيچ توضيحي نيز در اين خصوص به گوش نمي‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: چند ماهی است که خبر انتشار آلبوم «قصه زندگی»، با صدای حسين خواجه اميري (ایرج) در رسانه ها منتشر شده است، اما هنوز این آلبوم در بازار موسیقی به چشم نمي‌آيد و هيچ توضيحي نيز در اين خصوص به گوش نمي‌رسد.

خواجه اميري درباره اننتشار آلبوم جديدش گفت: بنده هم مثل شما از زمان دقیق انتشار آلبوم خبر ندارم؛ اما ظاهرا قرار شده اين آلبوم، اوایل هفته آينده در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

او افزود: برای این آلبوم وقت فراوانی صرف شده و امیدوارم بتوانیم رضایت مخاطبان موسیقی کشور را جلب كنيم. هر چند متاسفانه، مخاطبان این روزهای بازار موسیقی سلیقه‌شان به سمت آثار سطحی و مبتذل گرایش پیدا کرده و معلوم نیست چه آخر و عاقبتی در انتظار این آلبوم است.

ایرج: منتظر کنسرت من و احسان باشید

خواجه اميري درباره برنامه‌هایش پس از انتشار این آلبوم نیز گفت: پیش از هر چیزی باید دید واکنش ها نسبت به این آلبوم چگونه خواهد بود. موسيقي من موسيقي اصيل ايراني است، كه با «المان‌هاي» امروزي‌تر نمود مي يابد. نوع خوانش من هميشه يك جور بوده و خواهد بود. تنها در اين آلبوم سعي شده، به سليقه مخاطب عام نزديك‌تر شويم. اما اين بدان معني نيست، كه مثل بسياري از جوانان حاضر در موسيقي، براي جلب نظر مخاطب بيشتر، دست به هر كاري بزنم.

خواجه امیری در انتهای صحبت‌هایش درباره اجرای زنده و احتمال برگزاری کنسرت‌هایش گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و در صورت اخذ مجوز به برگزاری برنامه زنده نیز اقدام کنم. خدا را چه دیده‌اید؟ شايد خدا خواست که به خواسته قلبی‌ام هم برسم و منتظر کنسرت مشترکم با پسرم (احسان خواجه امیری) باشید.

آلبوم جدید حسين خواجه اميذي(ايرج)، هشت قطعه با نام‌های «قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی‌تو می‌رم»، «دلخون» و «بگو» را شامل مي شود، که تمام قطعات توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه‌هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      من این پدر و پسر رو خیلی دوست دارم و واقعا منتظر کنسرتشون هستم. امیدوارم موفق باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج