جاباما
۲۲۹۷۰۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آخرین وضعیت سلامتی بازیگر به کما رفته‌

احمد علامه‌ دهر - بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون - این روزها در حالت نیمه‌کما به سر می‌برد و به گفته دخترش دچار آلزایمر شدید شده است.

خبرگزاری ایسنا: احمد علامه‌دهر - بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون - این روزها در حالت نیمه‌کما به سر می‌برد و به گفته دخترش دچار آلزایمر شدید شده است.

آخرین کار تلویزیونی‌ این بازیگر سریال «پرده‌نشین» بود. علامه‌دهر آذر ماه سال ۹۳ بود که به دلیل سکته مغزی در حین بازی در سریال «پرده‌نشین» دچار عارضه شد و به کما رفت.

سیمین علامه‌دهر - دختر این بازیگر پیشکسوت - گفت: حال پدر این روزها اصلا خوب نیست به دلیل اینکه ضربان قلبش بالاست و مشکل جدی‌ای که این روزها دارد مغزش است. پدر در عین حالی که تمام بدنش، کلیه‌هایش و قلبش سالم است اما مغز او دچار مشکل شده، به ویژه این روزها که آلزایمر شدید هم گرفته است.

آخرین وضعیت سلامتی بازیگر به کما رفته‌

وی همچنین اظهار کرد: پدرم این روزها در منزل تحت مراقبت است. تقریبا از اوایل سال ۹۴ از بیمارستان به منزل منتقل شده است اما همچنان با دستگاه‌های آی سی یو و حتی پرستار خصوصی در منزل تحت مراقبت است؛ ضمن اینکه پزشک معالجش هم گفته است که پدر باید در همین حالت نگهداری شود تا شاید حالش بهتر شود.

احمد علامه‌دهر - بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون - ۱۲ آذر ماه سال گذشته در حالی که مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی بود، در حرم امام رضا (ع) دچار عارضه مغزی شد. علامه‌دهر در آخرین کار تلویزیونی‌اش (سریال پرده‌نشین) نقش یکی از خادمان امام رضا (ع) را ایفا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا شفایش دهد

    • مهدی

      چه پیر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج