جاباما
۲۲۹۷۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خانواده پدرو مقصد بعدی او را فاش کرد

خانواده پدرو رودریگز، ستاره بارسلونا فاش کرد که این بازیکن از آبی-اناری‌ها جدا خواهد شد و به لیگ برتر انگلیس خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، پدرو رودریگز، ستاره خط حمله بارسلونا از بازیکنانی است که به احتمال خیلی زیاد از این تیم جدا خواهد شد. پدرو در دوران پپ گواردیولا یکی از بهترین بازیکنان آبی-اناری‌ها بود و معمولا در ترکیب اصلی این تیم اسپانیایی به بازی گرفته می شود.

بعد از جذب بازیکنانی چون نیمار و سوارس دیگر زیاد فرصت بازی به پدرو نمی رسد و همین باعث شده است تا او به جدایی از آبی-اناری‌ها فکر کند.

از آغاز فصل جابجایی تابستانی تا الان خبرهای زیادی درباره جدایی پدرو از آبی-اناریها به گوش می رسد اما هنوز تیم بعدی او مشخص نشده است. سایت یورو اسپورت به نقل از رسانه های اسپانیایی نوشت که جدایی پدرو از آبی-اناریها قطعی شده است و این بازیکن اسپانیایی منچستر یونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

مادر پدرو هم جدایی او را تایید و اعلام کرد که پسرش راهی لیگ جزیره می شود بدون آنکه از تیم بعدی او سخن به میان آورد. او گفت: این چالش بسیار جالبی برای پدرو است. او از بارسلونا جدا و راهی لیگ جزیره می‌شود.

روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا هم نوشت که پدرو به لوئیس انریکه، سرمربی آبی-اناری‌ها اعلام کرده است که دوست دارد این تیم را ترک کند و منچستر یونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

لوئیس انریکه پیش از این اعلام کرد که دوست دارد پدرو در بارسلونا بماند اما به نظر می رسد که اصرار این بازیکن، سرمربی آبی-اناریها را نیز متقاعد به قبول درخواست او کرده است.

به احتمال خیلی زیاد منچستر یونایتد مقصد بعدی پدرو خواهد بود، چرا که این تیم بعد از جدایی رابین فان پرسی و آنخل دی ماریا به دنبال تقویت خط حمله خود است و پدرو می تواند گزینه خوبی برای این تیم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج