۲۲۹۷۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم

سرمربی بایرن مونیخ با وجود شکست برابر ولفسبورگ در سوپر جام آلمان از عملکرد شاگردانش راضی است. او اعتراف کرد که دوست داشت در این دیدار به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، دیدار سوپر جام آلمان برگزار شد و در آن دو تیم بایرن مونیخ و ولفسبورگ برابر هم صف آرایی کردند. در این دیدار این بایرن بود که توانست با گل آرین روبن پیش بیفتد، اما درحالی که بازی در حال پایان یافتن بود نیکولاس بنتنر توانست گل تساوی را برای ولفسبورگ به ثمر برساند. در ادامه کار به ضربات پنالتی کشید و در نهایت این ولفسبورگ بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن امیدوار بود که با پیروزی برابر ولفسبورگ با هواداران بایرن آشتی کند و با روحیه خوبی به استقبال فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا برود، اما بدون شک این شکست باعث حواهد شد تا این مربی اسپانیایی فشار بیشتری را احساس کند.

او بعد از بازی گفت: نمی‌توانم انکار کنم که از این شکست ناراحت هستم. بایرن خود را آماده کرده بود که با شکست دادن ولفسبورگ جام قهرمانی را در سوپر جام بالای سر ببرد. هر چند می‌دانستیم که رقابت‌های مهم‌تری چون بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا وجود دارد اما دوست داشتیم در این دیدار نیز به پیروزی برسیم اما ولفسبورگ اجازه نداد.

او ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در ۲۵ دقیقه نخست فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. توانستیم مزد بازی خوب خود را به ثمر رساندن یک گل بگیریم اما در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. باید اعتراف کنم که ولفسبورگ هم عملکرد خوبی در این دیدار داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج