جاباما
۲۲۹۷۳۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

حمایت قاطع سوشا از بنگر+ عکس

در پی توهین به محسن بنگر در صفحه شخصی‌اش دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به حمایت از هم تیمی خود پرداخت.

خبرگزاری فارس: پس از تساوی پرسپولیس مقابل پدیده خراسان در هفته اول لیگ برتر هواداران تیم پرسپولیس به عملکرد محسن بنگر مدافع تیمشان انتقاد زیادی وارد کردند و معتقد بودند که اشتباهات این بازیکن باعث بدست آمدن نتیجه تساوی شده است.

در همین رابطه عده‌ای از هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی این بازیکن در اینستاگرام هجوم برده و زیر عکس‌های این بازیکن به وی فحاشی کردند که این مسئله باعث شد مدافع شماره ۶ پرسپولیس تمامی عکس‌های خود را از صفحه شخصی‌اش پاک کند.

این درحالی است که برخی از بازیکنان پرسپولیس به حمایت از مدافع تیمشان پرداختند و با قرار دادن عکس محسن بنگر بر روی صفحه شخصی‌شان حمایت خود را از مدافع شماره ۶ پرسپولیس اعلام کردند.

سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس یکی از همین بازیکنان است که عکس محسن بنگر را بر روی صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داده تا به نوعی حمایت خودش از این بازیکن را اعلام کند.

مکانی درباره حمایتش از مدافع پرسپولیس گفت: هر کسی که به بازیکن تیم من توهین کن انگار به خود من توهین کرده است. ما بچه های پرسپولیس قلب‌هایمان برای همدیگر و برای تیم می‌زند و باید بدانیم که پرسپولیسی‌ها قلب و نفسشان با این تیم است.

وی ادامه داد: در روزهایی که من هم مثل هر بازیکنی اشتباه کردم بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت پشتم را خالی نکردند و برای همین من هم می‌گویم که چه محسن بنگر و چه هر کدام از بازیکنانمان در زمین بازی اشتباه کنند، تا آخرین نفس پشتیبان او خواهیم بود چون راه پر از فراز و نشیبی پیش روی پرسپولیس قرار دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من نمی‌دانم این چه کاری است که هواداران این طور به بازیکن خودی حمله می‌کنند. به هر حال بنگر سال‌ها برای پرسپولیس حتی با وجود مصدومیت و شکستگی پا بازی کرده و حق او نیست که به خاطر یک اشتباه سهوی این طور مورد حمله قرار بگیرد. گرچه من مطمئن هستم کسانی که در صفحه شخصی بنگر به او توهین کردند به هیچ عنوان پرسپولیسی نیستند چرا که فرهنگ هواداران پرسپولیس آن قدر بالا است که دست به چنین کارهایی نزنند و همیشه قدردان بازیکنانی هستند که برای آن‌ها زحمت کشیده‌اند.

حمایت قاطع سوشا از بنگر+ عکس

به نظر می‌رسد با پدیده نوظهور توهین به شخصیت‌ها در فضای مجازی که پیش از این برای خارجی‌ها اتفاق می‌افتاد اما الان گریبان داخلی‌ها را هم گرفته باید به گونه‌ای صحیح و منطقی برخورد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      بعدش ما ادعا داریم بهترین تماشاگران و هواداران دنیا را داریم. خدایی در کجای دنیا اینه همه فحاشی و بی احترامی به یک ورزشکار آنهم بخاطر یک اشتباه فرضا خیلی سنگین انجام میگیرد. قبول کنیم که فرهنگ ما ایرانی ها رو به زوال و نیستی است!

    • amir

      متاسفم که واسه متعصب ترین بازیکن پرسپولیس این اتفاق افتاد.البته خیلی از این موش دوندنا کار غیر خودیاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج