۲۲۹۷۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برگزاری نماز برای ملاعمر +عکس

پس از اعلام خبر مرگ ملا محمد عمر رهبر گروه طالبان در چهارشنبه هفته گذشته در روز جمعه در نخستین نماز جمعه پس از انتشار این خبر در نماز جمعه شهر پیشاور پاکستان دوستداران طالبان برای آمرزش رهبر درگذشته طالبان نماز خواندند.

عصر ایران: پس از اعلام خبر مرگ ملا محمد عمر رهبر گروه طالبان در چهارشنبه هفته گذشته در روز جمعه در نخستین نماز جمعه پس از انتشار این خبر در نماز جمعه شهر پیشاور پاکستان دوستداران طالبان برای آمرزش رهبر درگذشته طالبان نماز خواندند.

تصویر زیر که متعلق به خبرگزاری آسوشیتدپرس است نماز جمعه مسجدی در پیشاور است که طرفداران طالبان و ملاعمر در حال خواندن نماز برای او هستند. بر اساس اعلام منابع پاکستانی و دولت افغانستان ملاعمر دو سال پیش در اثر بیماری در گذشته است.

برگزاری نماز برای ملاعمر +عکس

روزنامه واشنگتن پست آمریکا نیز فاش ساخته که لئون پانه تا رییس وقت سازمان سیا در سال ۲۰۱۱ در جریان سفر خود به اسلام آباد از طریق رییس جمهور پاکستان در جریان بستری بودن ملاعمر در بیمارستانی در کراچی پاکستان قرار می گیرد.

حکومت ملاعمر بر افغانستان (حکومت طالبان) پس از عدم تحویل بن لادن به آمریکا به عنوان مظنون اصلی حملات ۱۱ سپتامبر مورد حمله آمریکا قرار گرفته و ساقط شد و ملاعمر به همراه جمع دیگری از رهبران طالبان به پاکستان گریختند. تصمیمات سیاسی طالبان در سال های گذشته در شورایی به نام شورای کویته در پاکستان گرفته می شد. آمریکا برای دستگیری ملاعمر ۱۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج