۲۲۹۷۹۹
۳ نظر
۷۵۷۲
۳ نظر
۷۵۷۲
پ

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!

مشکلات پوست و مو از جمله ریزش مو برای افراد مشهور هم زیاد پیش آمده و کم نبوده اند چهره هایی که با این قبیل مشکلات روبرو شده اند و به واسطه اینکه بیشتر از دیگران در معرض دید بوده اند، هرکدام راهی برای حل مشکل خود درنظر گرفته اند.

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!



هفته نامه سلامت - معصومه سلیمی نسب: مشکلات پوست و مو از جمله ریزش مو برای افراد مشهور هم زیاد پیش آمده و کم نبوده اند چهره هایی که با این قبیل مشکلات روبرو شده اند و به واسطه اینکه بیشتر از دیگران در معرض دید بوده اند، هرکدام راهی برای حل مشکل خود درنظر گرفته اند. بعضی از آنها بعد از جراحی های زیبایی با کاشت مو از اینکه چنین اعمالی را انجام داده اند، پشیمان شده اند؛ بعضی هاشان اصل قضیه را انکار کرده اند ولی گروهی نیز پای کارشان ایستاده اند و از آن با دلیل و برهان دفاع کرده اند. در این مطلب به همین گروه از برخی چهره های سرشناس پرداخته ایم.

وین رونی: تا حالا دو بار عمل پیوند مو انجام داده ام

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!

وین رونی، ستاره دنیای فوتبال است که با دو عمل جراحی پیوند مو نامش را بیشتر سر زبان ها انداخت. اولین عمل پیوند موی رونی در سال ۲۰۱۱ انجام شد. این بازیکن فوتبال در همان سال در توئیترش نوشت: «بله، من عمل پیوند مو انجام دادم و حدود ۱۵ هزار پوند برای این درمان هزینه کردم. من در ۲۵ سالگی داشتم طاس می شدم و این اتفاق ممکن است برای هرکسی بیفتد. سرم هنوز کمی کبود و متورم است ولی بعد از اینکه این آثار از بین بروند، می توانید نتیجه را ببینید.»

اما رونی مجبور شد دومین عمل پیوند مو را هم انجام دهد، به این دلیل که موهای بالای پیشانی اش عقب رفته بودند. عمل دومش ۹ ساعت طول کشید. جراح رونی گفت: «این عمل دوم لازم بود برای اینکه لکه های طاس سر این بازیکن کامل پوشانده شود چون موی پیوند زده شده طولانی مدت باقی می ماند ولی کسی که دچار ریزش مو و طاسی می شود، همچنان موهای طبیعی خود را از دست می دهد و همین مساله باعث می شود ظاهر پوست سر و مو، آشفته به نظر برسد. وین هم در ناحیه جلوی سر همچنان موهایش را از دست می داد و این موضوع باعث شده بود که دو لکه بی مو روی سرش توجه را جلب کند.»

جراح رونی معتقد است که او این مرحله سخت را پشت سر گذاشته و واقعا شجاع بوده چون به مخاطبانش در صفحه های اجتماعی اش گفته این عمل را انجام داده است.

قبل از رونی افراد مشهوری بوده اند که از پذیرش و اقرار به عمل پیوند مو کمی خجالت می کشیده اند ولی او نشان داد که دلیلی برای شرمندگی وجود ندارد و او به دلیل طاسی در ابتدای دوران جوانی این کار را انجام داده است.

رونی هیچ وقت این حقیقت را پنهان نکرد و این کار او ممکن است برای هزاران مردی که به دنبال درمانی برای طاسی خود هستند، الهام بخش باشد.

ویل یانگ: از شایعه پیوند موهایم عصبانی ام

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!

ویل یانگ، یکی از افراد سرشناس است که آشکارا درباره ریزش مو و کم پشتی موهایش حرف زده است. او ابتدا تلاش کرد پذیرش این موضوع را با تراشیدن کامل سرش در سال ۲۰۰۵ نشان دهد. این موضوع در مورد او یک تغییر دائمی نبود و از داروی مخصوصی برای بهتر شدن وضعیت جدیدش استفاده کرد. این روش باعث شد اوضاع موهایش به طور چشمگیری بهبود پیدا کند و بیشتر شود. این خواننده به شدت از شایعاتی که در مورد عمل پیوند مویش مطرح کردند، عصبانی شد و گفت چنین عملی نداشته است و البته اضافه کرد که ممکن است در آینده به این روش فکر کند اگر به آن احتیاج داشته باشد.

ویکتوریا بکام: اکستنشن، موهایم را کم پشت کرد

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!

ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام، از چهره های معروف دنیا مد و موسیقی است که بیشتر به دلیل شیک و مدر روز بودنش شناخته می شود. اما این ویژگی ها گاهی عواقبی دارد که ریزش و از دست دادن مو یکی از آنهاست. او همیشه تلاش کرده موهایش سلامت به نظر برسند و برای این کار از داروها و مکمل های ضدریزش و تقویت مو هم استفاده کرد ولی در دوره ای به نظر نمی رسید که این اقدام ها تاثیری داشته باشد. به علت استفاده مکرر از اکستنشن (اضافه کردن مو) درگذشته، موهای ویکتوریا به خصوص بعد از به دنیا آمدن هارپر، یکی از فرزندانش، خیلی کم پشت شدند.

بروس ویلیس: هیچ نیازی به پیوند مو احساس نمی کنم

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!

بروس ویلیس، یکی از معدود چهره های مشهوری است که بی مویی و طاسی را با آغوش باز پذیرفته است و از دست دادن مو باعث نشده در احساس زیبایی اش خللی ایجاد شود و ناراحت باشد. استفاده از موی مصنوعی و گریم در فیلم ها باعث شادمانی او می شود همان طور که بدون آنها در زندگی واقعی اش هم خوشحال است. خوشبختانه ستاره فیلم «جان سخت» از افرادی است که تصور آنها با مو مشکل تر از بی مویی شان است. البته اعتماد به نفس او قابل ستایش و تحسین برانگیز است: «هیچ نیازی به پیوند مو احساس نمی کنم.»

مایکل جردن: با طاسی ام کنار آمده ام

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!

مایکل جردن، هر نوع فعالیتی را درباره ریزش مو و مقابله با طاسی رد کرده است و به راحتی این موضوع را پذیرفته است. او به محض اینکه روند طاس شدنش آغاز شد، موهای باقی مانده اش را هم تراشید و به این حرکت خودش اطمینان کامل داشت. این ستاره بسکتبال ادعا دارد که تراشیدن موهایش در اوایل باعث شده طاسی به صورت مد دربیاید.

لوییس والش: ناچار شدم مو بکارم

چهره هایی که با کم مو بودنشان کنار آمدند!

لوییس والش، دارو سرشناس، با قسمت کم پشت موهایش مشکل داشت، طوری که قبل از تصمیمش برای انجام عمل پیوند مو، شایع شده بود که حدود ۳۰ هزار پوند برای رفع این مشکل هزینه کرده است. چیزی که به تصمیم گیری او کمک کرد، نظر سایمون کاول بود که عقیده داشت موهای لوییس در ناحیه بالای سر و بالای پیشانی اش مدام عقب تر می روند و کمتر می شوند، بنابراین برای ظاهر شدن به بهترین شکل در رسانه ها، لوییس والش ایرلندی تصمیم گرفت این عمل را انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چاره ای نداشتن -باید کنار میومدن دیگه.

    • فری

      خداوکیلی بروس ویلیس بدون موخیلی قشنگه واقعا نیازی نداره

    • من

      شما فکر کن مثلا جیسون استاتهام پشت مویی بزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج