۲۲۹۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فابرگاس: در چلسی باید با خودمان بجنگیم

هافبک چلسی بر این باور است که تیمش تنها در صورتی می‌تواند عنوان قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند که بازیکنان این تیم با خودشان بجنگند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، چلسی و آرسنال امروز (یکشنبه) و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی و در چهارچوب رقابت سوپرکاپ انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

سسک فابرگاس بر این باور است که تیمش آن قدر توانایی دارد که بتواند در سال جاری هم عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کند. پس از قهرمانی‌های چلسی در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ تنها منچستریونایتد بود که توانست در سه سال پیاپی ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ عنوان قهرمانی در لیگ جزیره را کسب کند. ژوزه مورینیو که اکنون سرمربی آبی‌های لندن است تاکید دارد تیم قهرمان در سال جاری نیز از بین چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال مشخص می‌شود.

فابرگاس در این زمینه گفت: تیم‌های قدرتمند در لیگ جزیره زیاد شده‌اند و همین مساله کار شما را برای رسیدن به عنوان قهرمانی، خیلی سخت می‌کند. منچستریونایتد برای خرید بازیکنان جدید هزینه زیادی انجام داده است. آرسنال و سیتی هم در طول سال‌های اخیر همین طور بوده‌اند. کاری که ما هم باید انجام دهیم این است که خودمان را برای رقابت آماده کنیم. می‌دانیم کیفیت تیمی‌مان بسیار بالاست. از قیافه همه بازیکنان تیم مشخص است که با همان اشتیاق سال گذشته برای کسب قهرمانی در لیگ جاری نیز می‌جنگند. هیچ نگرانی از این بابت ندارم. حتی اگر این مساله وجود نداشت، می‌دانستم که مورینیو قادر به عوض کردن آن است. کاری که باید انجام شود این است که درست همانند سال گذشته خوب بازی کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، شکی ندارم که می‌توانیم قهرمان شویم.

فابرگاس در ادامه گفت: در فصل پیش رو باید بتوانیم بهتر از فصل گذشته بازی کنیم. درست است که سایر تیم‌ها قدرتمندتر شده‌اند ولی ما در واقع باید با خودمان بجنگیم و بتوانیم بهتر باشیم. فصل گذشته با خودم جنگیدم و تلاش کردم بهتر از قبل باشم. اگر همه بازیکنان بتوانند این کار را انجام دهند، این توانایی را داریم که بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان در فصل گذشته دفاع کنیم. کاری که بسیار دشوار است.

پتر چک پس از یازده سال حضور در چلسی و کسب همه جام‌های ممکن با این تیم به خاطر حضور تیبو کورتوآ، دروازه‌بان جدید و جوان چلسی به نیمکت ذخیره‌ها رفت و در نهایت هم تصمیم گرفت با امضای قرارداد با آرسنال راهی این تیم شود. فابرگاس که خود روزگاری بازوبند کاپیتانی آرسنال را به بازو می‌بست، در این زمینه گفت: پتر چک کارهای بزرگی برای چلسی انجام داد. چک در هر تیمی که بازی کند، به او احترام می‌گذاریم. این تصمیمی بود که خودش گرفت. دوست داریم او همیشه خوشحال باشد اما نه امروز. می‌خواهیم جام قهرمانی را به خانه خودمان ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج