۲۲۹۸۱۳
۲ نظر
۵۱۳۹
۲ نظر
۵۱۳۹
پ

بلند بالا شوید

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند

درباره بازگشت كفش‌های ونس، رواج كفش‌هایی با لژ یكسره و. . . حرف زدیم و گفتیم برای ست‌های اسپرت و نیمه‌رسمی تابستان امسال دنبال چه كفش‌هایی باشید اما از ‌مهمانی‌ها حرف نزدیم.

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند
مجله زندگی ایده آل : درباره بازگشت كفش‌های ونس، رواج كفش‌هایی با لژ یكسره و. . . حرف زدیم و گفتیم برای ست‌های اسپرت و نیمه‌رسمی تابستان امسال دنبال چه كفش‌هایی باشید اما از ‌مهمانی‌ها حرف نزدیم. طراحان برای ‌مهمانی‌های تابستان ۹۴ كفش‌های ساقدار را به شما پیشنهاد می‌كنند، كفش‌ها یا صندل‌های تابستانی كه مچ پا را می‌گیرند؛ مثل نمونه‌هایی كه ما به شما پیشنهاد می‌كنیم.

در تابستان امسال، طراحان با دست و دلبازی بیشتری سراغ رنگ‌ها رفتند و این جسارت را می‌توان علاوه بر لباس‌ها در كفش‌ها و كیف‌ها هم دید؛ مثل همین صندل مشكی كه با آبی و سبز تركیب شده است. یك پیراهن یا بلوز و شلوار سبز یا آبی با این كفش كامل می‌شود. اگر كمی رنگ‌شناسی بلد باشید، می‌دانید كه می‌توانید با پیراهن زرد هم این کفش را استفاده کنید.

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند

ما به خانم‌ها پیشنهاد می‌كنیم در كمد كفش‌های‌شان یك رنگ متفاوت داشته باشند؛ مثل قرمز. این كفش می‌تواند با دنیایی از رنگ‌ها مثل خاكستری، آبی، سورمه‌ای، مشكی و حتی سبز همراه شود و یك پیراهن ساده را به نمونه‌ای خاص تبدیل كند. اگر برای پیراهن‌های تابستانه خود دنبال چنین كفشی هستید، نگاهی به این طرح زارا هم بیندازید.

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند

تركیب كفش پاشنه‌دار با لژ عاجدار، از ابتكارات به یاد ماندنی طراحان در تابستان امسال بود؛ تركیب نشانه‌ای از كفش‌های اسپرت با نمونه‌های پاشنه‌دار. اگر بیشتر اهل ست‌های نیمه‌اسپرت هستید و در ‌مهمانی‌ها اغلب با شلوار جین و انواع بلوز شركت می‌كنید، این كفش‌ها انتخاب خوبی برای شما هستند. گزینه‌ای كه هم به كشیده‌تر نشان دادن شما كمك می‌كند و هم اسپرت بودن ست‌تان را خراب نمی‌كند.

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند

برای كسانی كه پوشیدن كفش پاشنه‌دار راحت نیست، نمونه‌های لژدار را پیشنهاد می‌كنیم؛ همچنین برای كسانی كه قد كوتاهی دارند. پوشیدن روزانه این مدل كفش‌ها كمك می‌كند تا كوتاهی قد را جبران كنند. این مدل هرچند به دلیل پاشنه كنفی و داشتن بند در ساق پا، مد ۹۴ محسوب می‌شود اما از آن دسته كفش‌هایی است كه می‌توانید با اطمینان از جلوه‌دار بودن آن، در تابستان‌های بعد هم از آن استفاده كنید.

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند

برای كسانی كه دنبال یك نمونه خاص از طرح‌های تابستان ۹۴ هستند، این نمونه ریشدار را پیشنهاد می‌كنیم. رنگ این كفش هم به گونه‌ای است كه با انواع لباس‌ها، به‌خصوص پیراهن‌های رنگ روشن تابستانی قابل ست كردن و پوشیدن است.

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند

یك پیشنهاد خاص از طراحان؛ شاید هنگام خرید، رنگ لیمویی این کفش شما را دچار تردید كند ولی جلوه آن به همین رنگ است كه می‌تواند به ست شما هم منتقل شود. یك پیراهن حریر سفید با نقش‌های شلوغ آبی، مشكی و لیمویی را تصور كنید؛ این ست برای كامل شدن به این كفش احتیاج دارد.

این کفش های ساق دار امسال مد شده اند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sami

      به نظرم خیلی دمده هستن

    • مینو تهران

      من از این خوشگلا دارم اما نمیپوشم
      کجا بپوشم؟
      خیابونو مترو که تو نیم ساعت منهدمشون میکنه
      اهل مهمونی هم نیستم
      واسه همین آکبند میمونن اصلا بهتر
      (( از لجم میگم بهتر ))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج