۲۲۹۸۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مبلغ قرارداد نکونام با سایپا چقدر است؟

رییس هیات مدیره باشگاه سایپا گفت: جواد برای یک سال فعالیت در سایپا ۶۰۰ میلیون پول و سه خودرو سراتو خواهد گرفت.

ایرنا: ولی رعیت روز یکشنبه در خصوص حواشی به وجود آمده درباره انتقال تیم فوتبال سایپا از استان البرز به تهران ، اظهارداشت: در ماه های اخیر هجمه های زیادی در این زمینه به وجود آمد که اعتقاد دارم اغلب حرف هایی که دراین خصوص در محافل شنیده شد، نادرست بود.

وی بیان کرد: برخلاف مسایل مطرح شده در فضای ورزش کشور، بازگشت سایپا به تهران به هیچ عنوان جنبه سیاسی نداشته است و مدیران گروه خودرو سازی به سه دلیل خواهان ادامه فعالیت در استان تهران بودند.

رعیت بیان کرد: کاهش هزینه ها، انجام تبلیغات موثرتر وهمچنین خواست بازیکنان و کادر فنی از مهمترین محورهایی بود که گروه خودرو سازی تصمیم گرفت با بازگشت به تهران به فعالیت ۱۰ ساله در کرج و استان البرز خاتمه دهد.

رییس هیات مدیره باشگاه سایپا ادامه داد: این سه محور مطرح شده صادقانه از دلایل بازگشت تیم فوتبال سایپا به تهران بود و به اعتقاد من در این انتقال خبرهایی مثل حضور برخی مدیران باشگاه در انتخابات مجلس پیش رو واقعیت ندارد.

رعیت درباره صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز مبنی بر عدم کاهش هزینه های سایپا در بازگشت به تهران گفت: اگر فکر می کنید فعالیت سایپا در نقل و انتقالات و خرید بازیکنانی مثل رضایی و نکونام یعنی بالا رفتن هزینه ها سخت در اشتباه هستید ، اعتقاد دارم نسبت به فصل چهاردهم باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا هزینه کمتری انجام داده و این موضوع قابل لمس است.

وی یادآور شد: باشگاه سایپا در فصل پانزدهم به هیچ عنوان میلیاردی برای بازیکنان هزینه نکرده است.

رعیت درخصوص قرارداد نکونام نیز گفت: جزییات قرارداد نکونام در این روزها بارها در رسانه ها و جراید گفته شده است، جواد برای یک سال فعالیت در سایپا ۶۰۰ میلیون پول و سه خودرو سراتو خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در صورتی که نکونام بتواند برای باشگاه سایپا حامی مالی (اسپانسر) نیز جذب کند درصدی از این انتقال را خواهد گرفت.

رییس هیات مدیره باشگاه سایپا با اشاره به نگاه مدیران به جایگاه این تیم در لیگ پانزدهم گفت: مدیران باشگاه تلاش کردند خواسته های کادر فنی در مهلت نقل و انتقالات را اجابت کنند و به همین دلیل برای نتیجه گیری مانعی وجود نخواهد داشت ، اعتقاد دارم اگر بتوانیم در میان سه سا چهار تیم لیگ قرار بگیریم انتظارات برآورده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج