جاباما
۲۲۹۸۴۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ثبت نام پنهانی دختران در سایت همسریابی

بی گمان یکی از جنجال برانگیرترین اخباری که از آغاز سال جاری تاکنون منتشر شده، راه اندازی سایت دولتی - اسلامی ازدواج با حمایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان است.

ثبت نام پنهانی دختران در سایت همسریابی





هفته نامه عصر ارتباط: بی گمان یکی از جنجال برانگیرترین اخباری که از آغاز سال جاری تاکنون منتشر شده، راه اندازی سایت دولتی - اسلامی ازدواج با حمایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان است. این سایت از آغاز فعالیت خود تاکنون با حاشیه های بسیاری همره بوده است و بسیاری مایلند بدانند این راهکار وزارت ورزش و جوانان برای بالا رفتن نرخ ازدواج در کشور تا چه میزان می تواند موثر باشد.

در حالی که پنج ماه از فعالیت سایت همسان گزینی می گذرد، زهره حسینی به عنوان مدیر پروژه مذکور اعلام کرد که با آغاز این سایت تاکنون از میان 3500 معرفی انجام شده 110 مورد به ازدواج ختم شده و تاکنون طلاقی نیز گزارش نشده است.

نکته جالب تر این است که بانک اطلاعاتی این سایت حامل 15 هزار و 500 نفر متقاضی ازدواج و آماده تشکیل خانواده است که پس از اعلام آغاز رسمی فعالیت این سایت، رقم مذکور با جهش 13 هزار نفری مواجه شده است.

به عبارت دیگر تا انتهای اسفند ماه تنها دو هزار نفر در این سایت ثبت نام کرده بودند اما ناگهان پس از رونمایی رسمی در خرداد ماه به ناگاه این رقم به بالغ بر 13 هزار نفر افزایش یافت که اکثر آنها نیز دارای تحصیلات لیسانس به بالا، دهه شصتی و فاقد سابقه ازدواج قبلی هستند.

اما آنچه که در حال حاضر به عنوان یک سد بر سر راه جوانان به ویژه دختران در استفاده از این سایت برای یافتن مورد ازدواج وجود دارد، مانع فرهنگی است زیرا بنا بر اطلاعات واصله اغلب دخترانی که در این سایت ثبت نام کرده اند، تمایلی برای اینکه خانواده هایشان نسبت به اقدام آنها آگاهی پیدا کنند ندارند و ترجیح می دهند این حرکت آنها در خفا باقی بماند که متاسفانه می تواند زمینه های سوءاستفاده برای افراد متخلف و فرصت طلب را فراهم کند.

از این رو پیشنهاد می شود وقتی قرار است یک سایت همسریابی قانونی زمینه های ازدواج در جامعه را فراهم کند، به همان نسبت به ابعاد فرهنگی موضوع نیز در جامعه ای که بافت اصلی آن را هنوز خانواده های سنتی تشکیل می دهند، توجه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      آره دیگه پنهانی ثبت نام میکنند، پنهانی هم وارد یک رابطه بد میشن، پنهانی هم رابطه تموم میشه، تو ایران همه چیز شده پنهانی، آخه ما دخترا چه گناهی کردیم که تو ایران متولد شدیم آخه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج