جاباما
۲۲۹۸۴۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پاپا زاک!

«مارک زاکربرگ» موسس و مدیرعامل فیس بوک اعلام کرده است که او و همسرش «پریسیلا چان» به زودی بچه دار خواهند شد. زاکربرگ گفته است که نوزاد آنها دختر است و آنها پس از چند تجربه بارداری ناموفق، اکنون در انتظار تولد نخستین فرزندشان نشسته اند.

پاپا زاک!





روزنامه هفت صبح: «مارک زاکربرگ» موسس و مدیرعامل فیس بوک اعلام کرده است که او و همسرش «پریسیلا چان» به زودی بچه دار خواهند شد. زاکربرگ گفته است که نوزاد آنها دختر است و آنها پس از چند تجربه بارداری ناموفق، اکنون در انتظار تولد نخستین فرزندشان نشسته اند.

پاپا زاک!

به نوشته «گاردین»، زاکربرگ گفته است که از این فرصت استفاده کرده و قصد دارد بحثی در باب «تنهایی» زوج ها و سقط جنین راه بیندازد: «دو سال می شود که ما می کوشیم بچه دار شویم و در این راه همسرم سه بارداری ناموفق را تجربه کرده است. وقتی فهمیدیم که قرار است بچه دار شویم، زندگی مان سراسر امید شد. تصور کردیم که زوج های جوان وقتی می خواهند پدر و مادر شوند چه تغییراتی می کنند. بعد هم شروع کردیم به آماده کردن مقدمات. بسیاری از زوج های جوان در مورد بارداری های ناموفقی که تجربه کرده اند سکوت می کنند و در نتیجه به تنهایی علیه تاثیرات روانی منفی آن می جنگند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج