۲۲۹۸۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روی کین: یونایتد این فصل قهرمان نمی‌شود

کاپیتان پیشین شیاطین سرخ بر این باور است که در فصل پیش رو هم این تیم توانایی قهرمان شدن ندارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از Sunday World، منچستریونایتد در تابستان جاری پنج بازیکن جدید به نام‌های باستین شواین‌اشتایگر، ممفیس دیپای، متئو دارمیان، مورگان اشنایدرلین و سرخیو رومرو را خریده است. آنها فصل گذشته توانستند به رتبه چهارم در لیگ برتر انگلیس برسند تا بتوانند راهی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شوند.

روی کین در این مورد گفت: یونایتد راهی را در پیش گرفته است که با آن چه پیشترها وجود داشت، تفاوت بسیار زیادی دارد. این تیم بیشتر شبیه تیمی است که در اواخر دهه ۸۰ میلادی بود. آن تیم هم بازیکنان زیادی می‌خرید و فکر می‌کرد می‌تواند با آن بازیکنان قهرمانی در لیگ را جشن بگیرد. قهرمانی در لیگ آنقدرها هم زود برایشان رخ نداد. البته باید بگویم این تیم در فصل پیش رو قوی‌تر از فصل قبل خواهد بود اما نمی‌تواند قهرمان شود. لوییس فان‌خال تیمش را در تور پیش فصل در اختیار داشته است. یونایتدها بازی‌های خوبی در تور پیش فصل انجام دادند ولی باید تاکید کنم آنها سال گذشته هم در تور پیش‌فصل خیلی خوب بودند. فکر نمی‌کنم این تیم به اندازه کافی قدرتمند شده باشد. باید یک بازیکن میانی دیگر با توانایی های بسیار بالا بخرند. شکی ندارم که این تیم برای سال آینده بسیار بهتر از تیم امسال خواهد شد. باید بهتر شوند و بازیکنان بهتری بخرند. اگر می‌توانستم روی قهرمانی یک تیم برای فصل پیش رو شرط ببندم، بدون شک روی چلسی می‌بستم.

کین در ادامه عنوان کرد: چلسی تیم بسیار قدرتمندی است. آنها تیمی پرمهره و استخوان‌دار هستند. می‌دانم که آنها برای خرید جان استونز، مدافع اورتون نیز اقدام کرده‌اند. اگر بتوانند این بازیکن را بخرند و به اندازه سال گذشته برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنند و اشتیاق نشان دهند، شکی ندارم که در فصل پیش رو هم قهرمان خواهند شد. ژوزه مورینیو بازیکنان خوبی در اختیار دارد. می‌دانم که او توانسته است روحیات خودش را به تیم تزریق کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج