۲۲۹۹۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهادی ۶۵ میلیونی توپچی‌ها برای بنزما

آرسنال برای جذب بنزما ۶۵ میلیون یورو در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: آرسنال خواهان جذب بنزماست و ونگر برای این که مهاجم فرانسوی به این تیم بپیوندد، امضای قرارداد با یک هافبک را متوقف کرد. همچنین سرمربی توپچی‌های لندن اعلام کرد نباید به بازیکنان دیگری چشم داشته باشند.

آرسن ونگر بنزما را فراموش نکرده است. سرمربی فرانسوی می‌خواهد این بازیکن را در آرسنال داشته باشد و ۶۵ میلیون یورو برای جذب مهاجم فرانسوی کنار گذاشته است تا این انتقال را عملی کند؛ هر چند که ونگر از مشکلات این جابه‌جایی آگاه است.

به نوشته سایت آ اس آرسنال برای تقویت تیم به یک مهاجم طراز اول و یک هافبک نیاز دارد که کریم بنزما در اولویت است. توپچی‌ها سال‌هاست که مهاجمی همچون تیری آنری و فان‌پرسی نداشته‌اند. سال گذشته آلکسیس سانچس تنها ۱۶ گل به ثمر رساند و ژیروی فرانسوی که مهاجم اصلی تیم محسوب می‌شد تنها ۱۴ بار گلزنی کرد.

تیم لندنی فصل گذشته در جایگاه سوم لیگ برتر قرار گرفت که ۱۲ امتیاز اختلاف با چلسی صدرنشین و ۴ امتیاز کمتر از منچسترسیتی داشت. شرایط مهاجمان تیم‌های رقیب آرسنال نیز ونگر را به فکر خرید یک مهاجم طراز اول انداخت. در چلسی، مورینیو علاوه بر دیگو کاستا، فالکائو را به تیم خود آورد. منچسترسیتی، آگرو برترین گلزن لیگ برتر فصل پیش را در اختیار دارد و حتی تاتنهام قرارداد مهاجم خود هری کین را که ۲۱ گل به ثمر رساند، تمدید کرد.

اما جذب بازیکن فرانسوی به راحتی امکانپذیر نیست چون او چندی پیش قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۹ با رئال مادرید تمدید کرد و بازیکن ثابت مادریدی‌ها محسوب می‌شود. در حالی که بنتیس در بازی‌های پیش فصل از "بی‌بی‌سی" معمول بهره نبرد و کریستیانو را در نوک حمله قرار داد. در طول تورنمنت استرالیا و چین دو چهره از بنزما دیده شد: در بازی مقابل منچسترسیتی گلزنی کرد اما در دیدار میلان با رئال مادرید در بازی محو شده بود که این موضوع موجب نگرانی شد.

درصورت جدایی بنزما، موراتا بازیکن سابق رئال مادرید، سرخیو آگرو و یورنته از گزینه‌های احتمالی برای جانشینی این بازیکن محسوب می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج