جاباما
۲۲۹۹۲۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

خودروی جدید «آئودی» در راه بازار +عکس

محصول جدید آئودی با وجود افزایش قدرت موتور اما از مصرف سوخت بهینه تری برخوردار شده که می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

خبرگزاری مهر: محصول جدید آئودی ۲۰۱۶ Audi A۶ ۲.۰T Quattro نام داشته که مصرف سوخت آن در شهر، جاده یا ترکیبی به ترتیب در حدود ۷.۸، ۱۱.۳ و همینطور ۹.۲ لیتر در هر صد کیلومتر و در مقایسه با مدل ۲۰۱۵ کاهش ۱۰ درصدی داشته است. این خودرو از ویژگی هایی برخوردار است که می تواند تبدیل به گزینه متمایزی برای افرادی شود که به دنبال خودروی سرعتی هستند.

خودروی جدید «آئودی» در راه بازار +عکس

مدل ۲۰۱۶ این خودرو نسبت به مدل ۲۰۱۵ با تغییرات زیادی همراه بوده و این مدل فاقد دیفرانسیل جلو مجهز به گیربکس جدید است و با گیربکس هشت دنده ای عرضه خواهد شد. A۶ ۲.۰T Quattro با موتور ارتقاء یافته چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توروبوشارژ محصولات ولکس واگن با نام EA۸۸۸ عرضه می شود. قدرت آئودی مدل ۲۰۱۶ به ۲۵۲ اسب بخار و همینطور گشتاور ۲۷۳ افزایش پیدا کرده در حالی که قدرت آئودی مدل ۲۰۱۵ در حدود ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ پوند فوت بود.

خودروی جدید «آئودی» در راه بازار +عکس

بنا به گزارشات منتشر شده، آئودی ۲۰۱۶ به محض دریافت موتور چهار سیلندری توربو وارد بازار خودروسازی می شود. این خودرو به ترمزهای قدرتمندی مجهز شده تا رانندگان تجربه متفاوتی از رانندگی داشته و احساس بودن در منزل به آنها القاء شود. موتور توربوشارژ چهارسیلندری بدون سر و صدا به قدرت آئودی می افزاید.

از دیگر تغییرات اعمال شده در این خودرو می توان به تغییرات مهمی در داخل خودرو اشاره کرد. رانندگان با استفاده از سیستم نشانگرهای MMI می توانند از پردازنده های سریعتری برخوردار شده و تصاویر با وضوح بیشتری بر صفحه نمایش ظاهر شوند. پورت های USB به مدل ۲۰۱۶ آئودی وارد شده اند تا این خودرو تبدیل به محصولی متفاوت شود.

خودروی جدید «آئودی» در راه بازار +عکس

این محصول با قیمت پایه ۴۷۱۲۵ دلار عرضه خواهد شد که در مقایسه با ارزان ترین مدل «بی ام و» ۵ Series و مرسدس بنزE-Class به ترتیب ۴۰۰۰ و ۷۰۰۰ دلار ارزان تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      این ماشین با اینهمه امکانات کمتر از آردی من با اون همه امکانات !!!(شیشه بالابر جلو!!!) سوخت مصرف میکنه !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج