جاباما
۲۲۹۹۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجدی: جمعه طرفدار استقلال هستم

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که استفاده سرمربی این تیم از بازیکنان جوان در دیدار مقابل سیاه‌جامگان، یک توفیق اجباری بوده است.

خبرگزاری تسنیم: میرشاد ماجدی در مورد درخشش تعدادی از بازیکنان جوان استقلال مقابل سیاه‌جامگان گفت: به نظر من استفاده از این جوان‌ها یک توفیق اجباری بود. استقلال در این بازی فخرالدینی، حیدری، مگویان و عمران‌زاده را در اختیار نداشت و اگر آنها شرایط بازی داشتند معلوم نبود که چه اتفاقاتی رخ می‌داد. با این حال امیدوارم این توفیق اجباری باعث نشود که جلوی پیشرفت این جوان‌ها گرفته شود.

وی در ادامه افزود: جوان‌های استقلال نشان دادند که به خوبی می‌توانند حامی این تیم باشند. برد در بازی اول آن هم در خارج از خانه یک نتیجه بسیار خوب بود. فقط امیدوارم یادمان نرود که این نتیجه را جوان‌های استقلال رقم زدند و آنها باید در بازی‌های آینده نیز مورد حمایت قرار بگیرند.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به تقابل این تیم با ملوان بندرانزلی و امیر قلعه‌نویی و حساسیت‌هایی که در این بازی وجود دارد، گفت: برخی نگاه‌ها در مورد این بازی بیشتر به مسائل حاشیه‌ای معطوف می‌شود، ولی فکر می‌کنم از لحاظ فنی بازی زیبایی از آب دربیاید. در هفته اول فقط سه تیم برنده شدند و حالا دو تیم برنده مقابل هم قرار می‌گیرند. برای این بازی هم قلعه‌نویی مهره‌های خوبی در اختیار دارد و هم پرویز مظلومی، فقط امیدوارم این بازی در زمین به جنجال کشیده نشود.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که «در بازی استقلال - ملوان طرفدار کدام تیم هستید؟»، گفت: من همیشه استقلالی هستم و استقلالی‌ هم باقی می‌مانم. مهمترین چیز بالا بودن پرچم استقلال است. هرچند که امیر قلعه‌نویی دوست صمیمی من است، اما در این بازی طرفدار استقلال هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج