جاباما
۲۳۰۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: ۵ تیم لیگ برتری جریمه می‌شوند

رئیس کمیته انضباطی گفت: در ۵ دیدار از رقابت‌های لیگ برتر تخلفات مختلفی گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: هفته نخست رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و از سوی نمایندگان و داوران این بازیها، در ۵ دیدار تخلفاتی گزارش شده است. این تخلفات شامل اهانت، فحاشی و رفتار نامناسب تماشاگران و عوامل تیم ها اعم از مربی و سرمربی به مقامات رسمی مسابقات و یا تیم مقابل است.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته اول مسابقات برگزار شد و از ۸ مسابقه برگزار شده در ۵ دیدار شاهد تخلف بوده‌ایم، مدیرعامل باشگاه‌ها را به کمیته انضباطی دعوت خواهیم کرد و از آنها می خواهیم تا سکوی های خود را به هر نحوی که می شود، کنترل کنند. به عنوان مثال از مدیر عاملان باشگاههای پرسپولیس، ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز می خواهیم دقت بیشتری در نوع رفتار تماشاگران خود داشته باشند چرا که متاسفانه این سه تیم میزبان مسابقات در هفته اول بوده اند و شاهد تخلفاتی از سوی تماشاگرانشان بوده ایم. بر همین اساس پس از بررسی گزارش های تیم ها، جریمه نقدی و محرومیت برای تیم ها در نظر خواهیم گرفت و اگر رفتار غیر ورزشی و برخورد نامناسب مجددا از سوی تیم ها و یا تماشاگران مشاهده شود، جرایمی نظیر برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر و یا انتقال بازی به شهر دیگر را در نظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: پاشنه آشیل حوادث و تخلفات انضباطی مصاحبه ها و صحبتهایی است که عوامل تیم ها قبل و بعد از مسابقات انجام می دهند. به عنوان مثال مصاحبه یحیی گل محمدی باعث شد تا شاهد تخلفاتی باشیم و ضمن اینکه تماشاگران این تیم به خاطر مطالبی که سرمربی تیم ذوب آهن مطرح کرده بود، رفتار ناشایستی انجام دادند. بدون شک وی با محرومیت و یا جریمه نقدی مواجه خواهد شد و به عنوان مسئول کمیته انضباطی از کادر تیم ها می خواهم که در مصاحبه هایشان مطالبی را مطرح نکنند که باعث ایجاد تشنج در مسابقات شود. اگر گل محمدی مدارک مستندی را در اختیار دارد می تواند به کمیته اخلاق ارائه کند نه اینکه در مصاحبه مطبوعاتی آن را مطرح و در نهایت در سکوها شاهد جنجال و رفتار نامناسب تماشاگران باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج