۲۳۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

درمیان افراد موفق دنیا هستند افرادی که در دوره ای از زندگی شان دچارافسردگی شده اند.عده ای با این بیماری جنگیده اند ولی عده ای با آن به مرگ رسیده اند.تنوع شغلی و حرفه ای این افراد جالب است.

چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

پرنسس دايانا
همسر شاهزاده چارلز

افسردگي، خودكشي‌هاي نمايشي و زياده‌خوري عصبي همه اين‌ها را به دايانا نسبت مي‌دهند، اين‌كه اين‌ها مشكلات قبل از ازدواج بوده يا بعد از آن هنوز معلوم نيست. ولي قدر مسلم آن است كه او با شاهزاده چارلز مشكل داشته و درسال 1996 از او جدا شده و در 36 سالگي در يك سانحه رانندگي مرد.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

چارلز ديكنز ، نويسنده

به گفته جيمز جويس، بعد از شكسپير، نويسنده‌اي تاثيرگذارتر از ديكنز در زبان انگليسي نبوده است. قصه‌گويي شيرين و شخصيت‌پردازي بي‌نظير؛ نمونه‌اش هم ديويد كاپرفيلد و اليور توئيست. او در طول زندگي، شهرت و محبوبيتي جهاني يافت اما از افسردگي هم بي‌نصيب نماند.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

باز آلدرين

فضانورد آمريكايي كه دومين انساني است كه پايش به ماه رسيده. او در هر ۲ زندگي‌نامه‌اش نوشته طي سال‌ها خدمتش در ناسا بارها افسرده شده،‌ اما روان‌پزشكان و همسرش به دادش رسيدند.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

اشلي جود، هنرپيشه

اين هنرپيشه آمريكايي كه همسر داريو فرانچيني يكي از قهرمانان اتومبيل‌راني است، در سال ۲۰۰۶ در يك گفت‌و‌گوي مطبوعاتي فاش كرد، به افسردگي و بي‌اشتهايي عصبي دچار شده است.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

جيم كري، هنرپيشه و كمدين

او را با جري لوئيس مقايسه مي‌كنند؛كمديني كه ۲بار جايزه گلدن گلوب را برده. او با بازي در «درخشش ابدي يك ذهن پاك» نشان داد در فضاهاي غيركمدي هم مي‌درخشد. او در نوامبر ۲۰۰۴ براي اولين‌بار در برنامه تلويزيوني «۶۰ دقيقه» راز افسردگي‌اش را فاش كرد.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

هيث لجر

بازيگر استراليايي نقش ژوكر در «شواليه تاريكي» كه جايزه اسكار به دليل بازي در اين نقش، بعد از مرگش به او رسيد! او قبل از دريافت اين جايزه در يكي از اپيزودهاي افسردگي‌اش خودكشي كرد و مرد. بعدها علت مرگش مسموميت دارويي اعلام شد.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

جي‌كي‌رولينگ

خالق هري‌پاتر، او سال ۱۹۹۲ در پرتغال ازدواج كرد و صاحب دختري به نام جسيكا شد اما سال بعد از همسرش جدا شد و با دخترش به اسكاتلند رفت. او درباره افسردگي‌اش مي‌گويد:«آن جدايي و اين مهاجرت، زمينه‌ساز افسردگي شد كه مرا تا مرز خودكشي برد.» اما او دوباره به زندگي برگشت و با استقبال جهاني از نوشته‌‌اش روبه‌رو شد.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

نيل‌لنون، فوتباليست ايرلندي

او سمبل باشگاه سلتيك است، در آنجا بازي كرد، كاپيتان شد و به مربي‌گري رسيد. او سابقه بازي در منچسترسيتي و لسترسيتي را هم دارد. او در سال ۲۰۰۰ ميلادي در مصاحبه‌اي صميمانه از افسردگي‌‌اش حرف زد و گفت چگونه بر اين بيماري غلبه كرد.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

اوون ويلسون، كمدين

در اوت ۲۰۰۷ به دنبال اوج‌گيـري افسـردگـي‌اش خودكشي كرد اما به بيمارستان رسيد و زنده ماند. بعد از بهبود از رسانه‌ها خواست تا مدتي او را به حال خود رها كنند. بعد از چندماه به بهانه اكران فيلمي تازه، در انظار عمومي ظاهر و به شدت تشويق شد.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

آگاتاكريستي

«ملكه جنايت» و خالق ۶۶ رمان جنايي. خالق هركول‌پوآرو و خانم مارپل در دسامبر ۱۹۲۶ ميلادي ۱۰ روز ناپديد شد. اتومبيلش در گودال و خودش در هتلي پيدا شدند. «مرگ مادرم و خيانت همسرم مرا افسرده و فراموشكار كرد»؛ او فقط همين يك جمله را گفت و اين يك جمله شد سوژه فيلم «آگاتا» بعد از مرگش.


چرااين ستاره‌ها افسرده شدند؟

روبرت انكه، فوتباليست

او دروازه‌بان تيم ملي آلمان و باشگاه هانوفر بود. سابقه بازي در بارسلونا، بنفيكا و فنرباغچه در كارنامه كاري‌اش ديده مي‌شود. او در ۱۰ نوامبر ۲۰۰۹ خودش را زير قطار انداخت و مرد. در نامه‌اي نوشته بود: «هميشه وحشت داشته افسردگي‌‌اش فاش شود و حق سرپرستي از فرزندخوانده‌اش را از او بگيرند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج