۲۳۰۶۲۱
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

جزییات مشمولان طرح رتبه‌ بندی معلمان

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره دایره شمول طرح رتبه‌بندی گفت: تمامی معلمان بالای شش سال سابقه مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره دایره شمول طرح رتبه‌بندی گفت: تمامی معلمان بالای شش سال سابقه مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند.

هاشم مسعودی در میزگرد رتبه‌بندی معلمان که در سومین روز از سی‌ودومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور برگزار شد، با بیان اینکه ما نباید تنها به این صورت اقدام کنیم که یک نیروی انسانی کاری انجام دهد تا آخر ماه حقوقی دریافت کند، گفت: باید به کارآمدی نیروی انسانی توجه کرد.

وی افزود: هیچ مکانیسمی برای آنکه حقوق کارکنان را کم کنیم نداریم و در رتبه‌بندی معلمان به دنبال نظام ساختارگرا هستیم که مبتنی بر شایستگی و توانمندی نیروی انسانی باشد تا فرد با بهره‌وری بالاتر حقوق بیشتری دریافت کند.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره دایره شمول طرح رتبه‌بندی گفت: تمامی معلمان بالای ۶ سال سابقه مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند.

مسعودی در پاسخ به اینکه با توجه به رتبه‌بندی فعلی وزارتخانه که افراد دارای رتبه‌های ارشد، عالی و خبره هستند با اجرای طرح رتبه‌بندی تنزل درجه پیدا می‌کنند، گفت: خیراینگونه نیست که کسی تنزل رتبه پیدا کند. در آموزش و پرورش ۶۵ درصد معلمان در رتبه خبره و عالی قرار دارند که با اجرای طرح رتبه‌بندی حقوق آنها بین ۳۲۰ تا ۵۴۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: همچنین ۱۴۰ هزار نفر دارای رتبه ارشد هستند که حقوق آنها بین ۱۸۰ تا ۲۴۰ هزار تومان افزایش می‌یابد و مابقی رتبه‌های کمتری دارند. البته ممکن است بدی شرایط آب و هوا در میزان افزایش حقوق آنها موثر باشد.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین به چگونگی احراز شاخصه‌ها و ویژگی‌های ارتقایی معلمان اشاره کرد و گفت: اگر کسی بخواهد رتبه‌اش ارتقا یابد اول باید مدیر مدرسه تایید کند سپس به شورای مربوطه برود و در نهایت کمیته تخصصی هر استان بررسی می‌کند که روند کار بسیار ساده شده است.

سلیمی جهرمی، رییس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه کارهای مقدماتی رتبه‌بندی آغاز شده است، گفت: این طرح را تا یکی، دو سال دیگر ادامه می‌دهیم. مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی در این طرح وظیفه تولید نظام سنجش صلاحیت را بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد فرهننگی بازنشسته 93 اهواز

      چرا چرا چرا از پرداخت پا داش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته صحبتی بعمل نمی آید اینها دنبال چه هدقی هستند

    • بدون نام

      برا 180000تومان چقدر بوق و کرنا میکنین برین از سازمانهای دیگه یاد بگیرین بیخجالتها

    • بازنشسته

      پس تکلیف باز نشستگان فرهنگی سنوات گذشته چی میشود . بخصوص کسانی که بعد از طرح خدمات مدیرت کشوری و از سال 88 به بعد بازنشست شده اند و دولت با تاخیر 6 ساله این طرح را دارد اجرا میکند .

    • بدون نام

      اقای مسئول محترم اول کف حقوق هماهنگ شود بعد دنبال انگیزه وامتیاز و... باشید

    • افسوس

      سلام با این حساب نیرو های پیمانی جدید استخدام مشمول این طرح نمیشوند واین ظلم اشکار است.

    • بدون نام

      شما اول پرداختی حقوق و مزایا و....تمام ارگانهای دولتی را هماهنگ کن بعد بیا رتبه بندی و این چیزا رو باشیپور توی مملکت داد بزن.
      باز داره انتخابات نزدیک میشه ومطابق معمول برای استفاده ابزاری از معلمین بیچاره دارن برنامه میریزن.

    • بازنشسته اول مهر نودوچهار

      ایا رتبه بندی شامل کسی که اول مهر نودوچهار بازنشسته شود میشود؟

    • بازنشسته اول مهر نودوچهار

      ایا رتبه بندی شامل کسی که اول مهر نودوچهار بازنشسته شود میشود؟

    • اتنا

      لطفا اول با تامین زندگی معلم به او ارامش دهید بعد صحبت از ارتقای کمی وکیفی اموزش کنید زیرا بسیار وابسته به هم هستند این دو مسئله

    • دبیر

      پس مدرک تحصیلی بالاتر چه نقشی در رتبه بندی دارد

    • بدون نام

      این همه تبلیغات وسروصدابااین مبلغ هیچ دردی از فرهنگیان دوا نمیکنه

    • مهدی

      خیلی از سازمانها و ارگانها سال گذشته تا هفتاد درصد افزایش زدند...معلم بیچاره میخوانند ۱۰۰ تومن با هزارتا کاغذبازی و ..میخوان افزایش بدن تو بوق و کرنا کذدند.وزیر میگه ۳۰۰ تا ۸۰۰ برا افزایش هست.الان هم میگن ۱۸۰ تومن برا ارشدا
      فقط سانتاژ خبر برای افکار عمومیه.همچنانکه روزی صدبار زیرنویس میرفت که وام ۵ میلیونی به فرهنگیان میدن یا وام خودرو فرهنگیان و..که کسی از این موارد ندیده وهرکدوم داستانی داره که نشانگر بدبختی فرهنگیانه

    • بدون نام

      واقعا فقط تو این مملکت این معلم است که از دولت حقوق دریافت میکند..ارگانهای دیگر سازمان های دیگر وجود خارجی دارند.چرا باید حقوق معلم رسانه ای میشود.چرا باید زیر ذره بین باشدد حقوق ما..مگر ما از حقوق مخابرات نیروهای سه گانه.ارتش..تامین اجتماعی مرکز بهداشت.خبر داریم رسانه میشود به خدا نه.راحت بگذارید ما را..

    • بدون نام

      چرا باید همه ی ملت ازافزایش چندرغازحقوق معلمان که حدود شش ماهه فقط درحد حرف است -باخبرشود؟؟!!

    • علی

      پس تکلیف استخدامی های سال 89 چی میشه اونا شمال نمیشن؟

    • بدون نام

      همه ادارات وسازمان ها بلا فاصله بعد ازدواج کمک هزینه ازدواج پرداخت میکنن اما آموزش و پرورش گیلان بعد از دو سال به ما وعده سر خرمن میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج