جاباما
۲۳۰۷۱
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

پرفروش‌ ترين فيلم روز سينما های جهان

فيلم «انتقام‌جويان» به لطف آغاز اكران در روسيه و ادامه‌ استقبال قابل‌توجه در كشورهاي بزرگ، رتبه‌ اول پرفروش‌ترين‌هاي سينماي دنيا در هفته گذشته را به دست آورد.

عصرایران: فيلم «انتقام‌جويان» به لطف آغاز اكران در روسيه و ادامه‌ استقبال قابل‌توجه در كشورهاي بزرگ، رتبه‌ اول پرفروش‌ترين‌هاي سينماي دنيا در هفته گذشته را به دست آورد.

اين فيلم با فروش ۱۵۱ ميليون دلار از ۵۲ كشور، تنها ۱۲ روز پس از آغاز اكران خود به مجموع فروش جهاني ۴۴۱ ميليون دلار دست يافته است.

پرفروش‌ ترين فيلم روز سينما های جهان

با احتساب فروش ۲۰۰ ميليون دلاري «انتقام‌جويان» در آمريكاي شمالي، اين فيلم تاكنون ۶۴۲ ميليون دلار فروش داشته كه انتظار مي‌رود با ادامه‌ اكران در برخي كشورهاي ديگر، به مرز يك ميليارد دلار برسد.

در ميان كشورهاي نمايش‌دهنده‌ فيلم «انتقام‌جويان»، انگلستان با فروش ۴۸ ميليون دلار بيشترين استقبال را از اين فيلم داشته است. مكزيك، استراليا، كره‌جنوبي، برزيل،‌ فرانسه،‌ ايتاليا، آلمان، چين، اسپانيا و تايوان بيشترين فروش را براي اين فيلم رقم زده‌اند.

پرفروش‌ ترين فيلم روز سينما های جهان

«انتقام‌جويان» به كارگرداني «جاس ودون» پرفروش‌ترين فيلم سال ۲۰۱۲ سينماي جهان است كه حتي نسخه‌ سه‌بعدي فيلم «تايتانيك» ساخته‌ «جيمز كامرون» را نيز تحت تاثير قرار داده است.

رتبه‌ دوم پرفروش‌ترين سينماي جهان در هفته گذشته به فيلم «اتحاد دوباره» محصول كمپاني يونيورسال تعلق گرفت كه با فروش ۳۴ ميليون دلاري در ۳۹ كشور مجموع فروش خود را به ۱۱۷ ميليون دلار رساند.

پرفروش‌ ترين فيلم روز سينما های جهان

با وجود اكران فيلم «انتقام‌جويان» در ايتاليا، اسپانيا و بلژيك، اين فيلم «اتحاد دوباره» بود كه توانست پرفروش‌ترين فيلم در اين كشورها نام بگيرد.

فيلم «كشتي جنگي» ديگر محصول كمپاني يونيورسال با فروش ۱۱ ميليون دلاري در ۵۲ كشور عنوان سوم پرفروش‌ترين‌هاي جهان در هفته‌اي كه گذشت را به دست آورد و مجموع فروش خود را به ۲۰۰ ميليون دلار رساند.

پرفروش‌ ترين فيلم روز سينما های جهان

پرفروش‌ ترين فيلم روز سينما های جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج