۲۳۰۷۳۴
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

۱۲ رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

اگر زمینه ای در ذهن خود ندارید یا یک طراح برای ایده دادن به شما در دسترس تان نیست، خرید مبل و کاناپه چالشی بزرگ است، چرا که در مقابل هزینه ی زیادی که می کنید باید در دراز مدت پاسخ گوی نیاز های شما باشد.

وب سایت چیدانه - فاطمه افشاریان : اگر زمینه ای در ذهن خود ندارید یا یک طراح برای ایده دادن به شما در دسترس تان نیست، خرید مبل و کاناپه چالشی بزرگ است، چرا که در مقابل هزینه ی زیادی که می کنید باید در دراز مدت پاسخ گوی نیاز های شما باشد. ساده ترین چیزی که برای کمک به شما می توانیم بگوییم این است که رنگ مبلمان تان را به درستی انتخاب کنید. یعنی در واقع رنگی را انتخاب کنید که شما را محدود نکند و این قابلیت را داشته باشد که هر زمان خواستید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، مجبور به تعویض مبل و کاناپه تان نباشید. در اینجا ۱۲ رنگ برای مبلمان به شما معرفی می کنیم که برای انتخاب رنگ لوازم دیگر، دست شما را باز می گذارد. با ما همراه باشید...

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان سفید در دکوراسیون داخلی

مبل سفید مانند این نمونه ی زیبا از گروه طراحی مبلمان دی دریم هیچ وقت از مد نمی افتد. به علاوه ی این که شما هر وسیله با هر رنگی که خواستید می توانید به دکوراسیون تان اضافه کنید. هنگام خرید مبلمان سفید به میزان مقاومت پارچه در برابر لکه دقت کنید و پارچه هایی انتخاب کنید که به آسانی تمیز شوند و قابل شستشو باشند.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان کرمی در دکوراسیون منزل

مبلمان کرمی رنگ که می تواند بافت دار هم باشد، گزینه ی بسیار خوبی با قابلیت انعطاف پذیری بالا است. این رنگ کلاسیک به خوبی با رنگ های سیاه، آبی تیره، قرمز یا خاکستری ترکیب می شود.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان قهوه ای روشن، برنزه یا شتری در دکوراسیون داخلی

این رنگ های گرم خنثی به خوبی با آبی، سیاه و رنگ های پاییزی ترکیب می شوند. این رنگ ها هم چنین هم نشینی خوبی با طرح های شطرنجی سیاه و سفید یا سیاه و قرمز دارند.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان قهوه ای در دکوراسیون داخلی منزل

از وقتی رنگ خاکستری پر طرفدار شده، رنگ قهوه ای کاربرد کمتری دارد. اما همچنان مبلمان قهوه ای در طراحی داخلی زیبا به نظر می رسد. هم کلاسیک است و هم شیک. پیشنهاد می کنم هیچ وقت از نکات مهم طراحی مبلمان از نگاه طراحان غافل نشوید.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان خاکستری روشن در دکوراسیون منزل

رنگ خاکستری خیلی روشن در کنار رنگ های گرم چوب و دیوار های گچی بسیار زیبا جلوه می کند. خاکستری زمینه ای فوق العاده برای لوازم رنگی است.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان خاکستری تیره در دکوراسیون داخلی

این رنگ می تواند با بسیاری از رنگ ها ترکیب شود و به همین دلیل از رنگ های پر طرفدار در طراحی داخلی است. شما می توانید ترکیب خاکستری تیره با رنگ زرد تیره را در این نمونه که محصولی از گروه طراحی خانه مبل است، ببینید.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان با رنگ های خنثی شده در دکوراسیون

در هنگام انتخاب رنگ مبلمان، از رنگ های خنثی شده استفاده کنید. منظور از رنگ خنثی شده، رنگی است که مکملش به آن اضافه شده است؛ برای مثال یک آبی خنثی شده، مقدار کمی از رنگ نارنجی را در خود دارد.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

اگر نمی خواهید از رنگ های جیغ استفاده کنید اما از رنگ های خنثی هم خسته شده اید، رنگی انتخاب کنید که دارای ته رنگ مورد نظر شما باشد. مثلا این کاناپه از شرکت مبلمان وینرال سبز خالص نیست، اما نسخه ی خنثی شده ی این رنگ است.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان با رنگ های الهام گرفته از طبیعت

آبی و سبز های ملایم، خنثی شده و کم رنگ به عنوان پایه های رنگی خنثی عالی هستند.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان با پارچه ی کتانی در دکوراسیون منزل

با وجودی که این مورد رنگ نیست، این متریال یک ظاهر متمایز دارد که به خودی خود رنگ مبلمان را تعریف می کند. این متریال نیز مانند رنگ سیاه بسیار انعطاف پذیر است و در هر ترکیبی هم نشینی می کند.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان با الگوهای ظریف در دکوراسیون داخلی

مبلمان با طرح و الگوهای ظریف ، هم زیباست و هم انعطاف پذیر. گاهی این طرح ها آنقدر ظریف هستند که به صورت بافت پارچه به نظر می رسند.

12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

مبلمان چرم در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ هایی که محدود کننده به نظر می رسند، در چرم انعطاف پذیر تر هستند. مثلا این عکس شاید ظاهری بحث برانگیز داشته باشد، اما بدانید که در دنیای مد یک تکه ی چرم متضاد الزامی ندارد که با لباس متناسب باشد، برای مبلمان چرم در اتاقی نا هماهنگ با آن نیز همین اتفاق می افتد.

اگر دوست دارید دکوراسیون داخلی منزل خود را زود به زود عوض کنید، از انتخاب رنگ های گرمی مثل قرمز و سرخ برای قطعات بزرگ مبلمان خودداری کنید. چون این رنگ ها بسیار خاص هستند و با هر چیزی هماهنگ نمی شوند. هم چنین ممکن است از شدت این رنگ ها زود خسته شوید. پس آنها را برای بخش های تأکیدی استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج