جاباما
۲۳۱۳۳۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بزرگان پتروشیمی جهان در راه تهران؛

مذاکرات نفتی ایران و کره جنوبی آغاز شد

معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مذاکرات جدید نفتی با شرکت هیوندای کره جنوبی، اعلام کرد: بزرگان پتروشیمی جهان آماده بازگشت و سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران شده‌اند.

خبرگزاری مهر: معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مذاکرات جدید نفتی با شرکت هیوندای کره جنوبی، اعلام کرد: بزرگان پتروشیمی جهان آماده بازگشت و سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران شده‌اند.

محمدحسن پیوندی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات ایران با شرکت های سرمایه گذار خارجی در صنایع پتروشیمی، گفت: شرکت‌های صاحب نام بین‌المللی به دنبال حضور دوباره در طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی ایران هستند.

مذاکرات نفتی ایران و کره جنوبی آغاز شد

معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام اینکه هم اکنون فضا برای بازگشت شرکت‌های بزرگ و قدرت‌های پتروشیمی جهان مهیا شده است، تصریح کرد: می‌توان گفت که به زودی بزرگان صنعت پتروشیمی دوباره به ایران باز می گردند.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در طول چند ماه گذشته تاکنون مدیران شرکت‌های معتبر اروپائی و آسیایی بارها اعلام آمادگی خود را به طور رسمی به شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای حضور دوباره در کشور اعلام کرده اند و در دیدارهای مختلف بر قابلیت‌های موجود ایران در این صنعت ارش آفرین تاکید داشتند.

این مقام مسئول یادآور شد: شرکت‌های باسف و لینده آلمان، اکسنس فرانسه، هیوندای کره جنوبی، شل انگلیس و چندین شرکت صاحب نام دیگر آماده مشارکت برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی ایران هستند.

وی با بیان اینکه ایران از سرمایه گذاری‌های جدید در صنایع پتروشیمی و پلیمری استقبال می کند، تبیین کرد: با این سرمایه گذاری‌ها باید صنعت پتروشیمی بتواند به جایگاه واقعی خود با اقتدار برگردد و بتواند در مسیر توسعه اقتصادی کشور نقش آفرین باشد.

پیوندی با تاکید بر اینکه باید تا افق ۱۴۰۴ بتوانیم بیشترطرح‌های توسعه‌ای را به مرحله تولید برسانیم بیان کرد: تلفیق سرمایه گذاری خارجی با طرح‌های نیمه تمام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از تمام ابعاد آمادگی‌های لازم برخوردار باشیم.

وی با اشاره به ذخایر عظیم گاز طبیعی در ایران، تصریح کرد: نزدیکی و در دسترس بودن خوراک واحدهای پتروشیمی یکی از مزیت های این صنعت در ایران به شمار می آید.

پیوندی با اشاره به آثار تحریم‌ها بر صنعت پتروشیمی در سال‌های گذشته گفت: با وجود تحریم ها فعالیت در این صنعت متوقف نشده و ما توانسته ایم با استفاده از توان متخصصان داخلی در این صنعت پیشرفت کنیم.

معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی در صنعت پتروشیمی ایران وجود دارد اما باید در نظر داشت که سرمایه گذاران خارجی ضمانت شرکت ملی صنایع پتروشیمی را می‌خواهند، خاطرنشان کرد: حمایت دولت را ضامن حضور خود می دانند و در این مسیر باید شرکت صنایع پتروشیمی دارای اختیارهای لازم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج