۲۳۱۳۵۷
۵۰۴۸
۵۰۴۸
پ

فیلم: تبلیغات تلویزیونی نیمار، آقای فوتبال برزیل

ساخت کلیپ تبلیغاتی با حضور سلبریتی های دنیای هنر و ورزش، یکی از متداول‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و برندهای مشهور دنیای امروز را تشکیل می‌دهد. در این گفتار، به بررسی تبلیغات تلویزیونی نیمار، فوتبالیست مشهور می‌پردازیم.

فیلم: تبلیغات تلویزیونی نیمار، آقای فوتبال برزیل
برترین ها: نیمار، مهاجم بیست و سه ساله باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا، علاوه بر این که یک سلفی باز تمام عیار هست همانند هم تیمی خود، لیونل مسی، فعالیت گسترده ای در عرصه تبلیغات تلویزیونی دارد و سالانه، میلیون‌ها دلار از این طریق، در آمد دارد. نیمار، برخلاف لیونل مسی که بنیادی برای انجام کارهای خیرخواهانه خود راه اندازی کرده است، بنیاد یا موسسه ای ندارد، اما بعضاً، برخی از درامدهای سالانه خود را به مراکز حمایتی کودکان ارائه می‌کند.

حضور نیمار در تبلیغات تلویزیونی برندهای مشهور دنیا، خیلی برای مخاطبان ایرانی، آشنا نیست. در این گفتار، به معرفی تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی نیمار می‌پردازیم. اگر علاقمند هستید تا دنیای سلفی‌های نیمار را در ۳۰ قاب، مشاهده کنید، توصیه می‌کنیم تا لینک مرتبط این مطلب را کلیک کنید. اگر هم دوست دارید لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان را در تیزرهای تبلیغاتی جالب و خلاقانه مشاهده کنید، لینک مرتبط این گفتار را فراموش نکنید.

فیلم: تبلیغات تلویزیونی نیمار، آقای فوتبال برزیل
(تبلیغات تلویزیونی نیمار برای تبلیغ شامپو، صابون، خودرو و ساعت)

تبلیغات تلویزیونی با حضور فوتبالیست‌های مشهور جهان، از زمان روماریو و مارکو فان باستن، در دنیای تبلیغات تلویزیونی اروپا و حتی امریکا، جریان داشته و همچنان ادامه دارد. شبکه‌های تلویزیونی مشهور دنیا، تلاش می‌کنند تا مخاطبان خود را با کلیپ‌های تبلیغاتی کوتاه، در لابلای برنامه‌های پر مخاطب خود، همراه کنند و از چاشنی حضور سلبریتی های دنیای ورزش نیز، برای ارتقای سطح اثربخش تیزر تبلیغاتی استفاده کنند. همین چندی پیش بود که یک برنامه تلویزیونی مصری، یک تیزر تبلیغاتی را در فرمت دوربین مخفی از پاریس هیلتون، خواننده و بازیگر و مدل امریکای در داخل یک هواپیمای خصوصی بر فراز آب‌های خلیج فارس در دوبی، پخش کرد که با واکنش‌های جهانی رو به رو شد.

بعداً مشخص شد که خانم هیلتون، از این دوربین مخفی مطلع بوده است! اگر می‌خواهید جزییات تکمیلی این موضوع را بدانید، لینک مرتبط را که گزارش اختصاصی برترین‌ها در این باره هست، در دسترس می‌باشد. خلاصه، تبلیغات تلویزیونی و فوتبالیست‌های مشهور، دو جز به هم پیوسته هستند که همواره برای میلیون‌ها مخاطب این جعبه سیاه، دیدنی هست. جین پوشی‌های آقای نیمار باعث شده تا شرکت‌های تولید کننده پوشاک، همواره از ایشان برای تبلیغات تلویزیونی خود استفاده کنند.

فیلم: تبلیغات تلویزیونی نیمار، آقای فوتبال برزیل
(تبلیغ نیمار در تیزر تبلیغاتی برای جین)

نیمار و لیونل مسی، در چند سال اخیر، پای ثابت تیزرهای تبلیغاتی فراوانی برای شرکت‌ها و برندهای معتبر جهان بوده است که هر یک، بارها با استایل ها و پوشش‌های خاصی در این تبلیغات حاضر شدند. به نظر می‌رسد، این بازیگران می‌توانند همانند پله، اسطوره فوتبال جهان، یک هنرپیشه تمام عیار برای کارخانه فیلم سازی هالیوود هم بشوند.

فیلم: تبلیغات تلویزیونی نیمار، آقای فوتبال برزیل
(از لیونل مسی کاراته باز تا نیمار شکلکی در تبلیغ تلویزیونی قطر ایر لاین)

بیش از 20 تبلیغ تلویزیونی با حضور نیمار برای ده‌ها شرکت تولید کننده لوازم بهداشتی، آرایشی، پوشاک و خودروسازی ساخته شده است که هر یک، سناریو و طراحی خلاقانه جالبی را دارد که برای علاقه‌مندان به دنیای تبلیغات، می‌تواند ایده‌های خوبی را نیز به همراه آورد.

حضور نیمار در تبلیغات تلویزیونی کفش نایک

یکی از فوتبالی‌ترین تبلیغات تلویزیونی نیمار هست که با کفش نایک، هنرمندی خود را در مستطیل سبز، نشان می‌دهد. این تیزر، در یک دقیقه طراحی و ساخته شد.



حضور نیمار در تبلیغ دیگری برای شرکت نایک

در این ویدئو ۴۵ ثانیه ای، بار دیگر شاهد هنرنمایی جادوگر فوتبال برزیل در مستطیل سبز هستیم.



حضور نیمار در تبلیغ کوتاهی از شامپوی اسکالپ

شامپوی اسکالپ، اگر یادتان باشد، محصول یک شرکت ژاپنی هست که لیونل مسی هم بارها در تیزر تبلیغاتیان حضور یافت. در این تیزر کوتاه، نیمار از مخاطبانش می‌خواهد تا اسکالپ مصرف کنند!



تیزر تبلیغاتی با توصیه‌های نیمار!

دراین تیزر، نیمار به مخاطبانش درباره زنگی فوتبالیش می‌گوید و این که تلاش می‌کند در هر تیمی که هست، موفق و مؤثر باشد.



تیزر تبلیغاتی نیمار و داوی لوکا برای لوپه

برند لوپو LUPO، تیزر تبلیغاتی دیگر نیمار را تشکیل می‌دهد که به همراه داوید لوکا، در این تیزر ۵۲ ثانیه ای جالب که با حضور یک بچه کوچولو نیز همراه است، شرکت می‌کند.



تبلیغ جدید نیمار برای "راک"

این تبلیغ که برای شرکت Rock & Soda Jeans ساخته شده است، نیمار را با لباس‌های مختلف نشان می‌دهد



حضور نیمار و بازیکنان بارسلونا در یک تبلیغ

شاید جمعی‌ترین تبلیغ تلویزیونی باشد که نیمار با کمک هم تیمی‌هایش، برای یک شرکت خوراکی انجام می‌دهد و البته جالب توجه هست.



تبلیغ نیمار برای صابون خوش بو!

نیمار، فوتبالیست جذابی مانند کریستیانو رونالدو نیست و وقتی می‌خندد یا اخم می‌کند، همه صورتش پر از چین و چروک می‌شود. اما صورت Baby Face رونالدو را ندارد. شاید به همین دلیل، مناسب یک تبلیغ تلویزیونی برای شرکت تولید کننده لوازم بهداشتی از جمله صابون هست. تیزر ۵۰ ثانیه ای که با گریه‌های یک بچه علاقمند به فوتبال شروع می‌شود و با حضور نیمار که در یک ورزشگاه حاضر است، تمام می‌شود. تیزر Espinhas، یک تیزر جالب و موزیکال با حضور بچه‌ها و نیمار برای تبلیغ شامپو و صابون هست.



تیزر تبلیغاتی شرکت بکو!

لوازم خانگی بکو، این قدر مشهور هست که بازیکنان باشگاه بارسلونا اسپانیا، به صورت دست جمعی، در تبلیغ تلویزیونیان حاضر بشوند. این تبلیغ از رختکن بارسلونا شروع می‌شود و ماجرای جالبی را رقم می زند. با beko همراه باشید.



تیزر تبلیغاتی برای یک ساعت

بار دیگر، بازیکنان بارسلون به همراه آقای نیمار، سلفی باز ترین فوتبالیست جهان، در یک تبلیغ تلویزیونی شرکت کردند تا ساعت موریس لاکروکس را تبلیغ کنند. تیزر ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه ای، با حضور بازیکنان مشهور این باشگاه همراه می‌شود که مشاهده آن توصیه می‌شود. ساعت سویسی maurice lacroix به دنبال اعتبار جهانی با تبلیغات تلویزیونی با چهره‌های مشهور است.

http://www.aparat.com/v/۱GnUX

تیزر تبلیغاتی با هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر، یکی از اسپانسرهای اصلی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا و برخی دیگر از مجموعه‌های ورزشی در دنیا می‌باشد. این مجموعه هوایی، تبلیغات زیادی دارد که یکی از آن ها، با ستارگان دنیای فوتبال هست. در این تبلیغ، هم تیمی‌های نیمار، در داخل کابین هواپیمایی قطر، جریان جالبی را رقم می‌زنند. البته فکر نکنید که مانند دوربین مخفی پاریس هیلتون، هواپیما در حال سقوط هست!



نیمار و فولکس واگن!

تبلیغ تلویزیونی نیمار با خودروی مشهور فولکس واگن آلمان، یکی از جدیدترین تیزرهای تبلیغاتی ستاره برزیلی بارسلونا هست. این تیزر را در زیر مشاهده کنید.

www.youtube.com/watch?v=wTfBWIJ۸xQo

نیمار و پاناسونیک
حضور نیمار در تبلیغ تلویزیونی شرکت الکترونیکی مشهور ژاپنی پاناسونیک، در سال 2013 با استقبال کاربران مواجه شد. در این تیزر، همواره نیمار در حال دریبل زدن هست. شبکه تلویزیونی آی پستتی وی، در گزارشی درباره این تیزر نوشت که پاناسونیک در این تیزر با نیمار، به دنبال ارائه این پیام هست که نیمار، با پاناسونیک، زندگی راحتی را تجربه می‌کند.

فیلم: تبلیغات تلویزیونی نیمار، آقای فوتبال برزیل
(تصویری از تبلیغ نیمار در تیزر شرکت پاناسونیک که با زیر نویس همراه است)

شاید این حس به مخاطب القا شود که محصولات دیجیتالی پاناسونیک، همه رقبا را جا می‌گذارد. آیا شما هم این گونه فکرمی کنید؟

www.youtube.com/watch?v=VYF0ZZM__3Q

برای آشنایی با دنیای نیمار در شبکه‌های اجتماعی به نشانی توییتر https://twitter.com/neymarjr و اینستاگرام ایشان در نشانی اینترنتی https://instagram.com/neymarjr/ مراجعه کنید. نیمار جوان، همچنان خبرساز و فعال در شبکه‌های اجتماعی هست و انتظار می‌رود همچنان اخبار جدیدی از نیمار در شبکه‌های اجتماعی مجازی بخوانیم.

سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها، همواره اخبار و تصاویر این فوتبالیست مشهور را همانند اخبار سلبریتی ها، در اختیار مخاطبان گرامی قرار می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج