۲۳۱۴۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یادداشت قطبی پس از صعود در جی لیگ

شيميزو اس‌پالس در خانه وگالتا سنداي صدرنشين به پيروزي رسيد و با ۲۱ امتياز در فاصله دو امتيازي اين تيم در رده دوم جدول قرار گرفت.

اعتماد: شيميزو اس‌پالس در خانه وگالتا سنداي صدرنشين به پيروزي رسيد و با ۲۱ امتياز در فاصله دو امتيازي اين تيم در رده دوم جدول قرار گرفت.

افشين قطبي پس از بازي يادداشتي در اين باره نوشته است؛ ۱- چه ديداري بود! تگرگ، رعدوبرق، باران، كارت زرد (دقيقا پنج تا) كه همرنگ پيراهن‌هاي سنداي [رقيب شيميزو در بازي اخير] بود، گلي عالي، اخراجي بي‌دليل و روحيه قهرماني مردان نارنجي‌پوش ما. من به بازيكنان، همكاران و طرفداران افتخار مي‌كنم. ما پيروزي شايسته‌يي مقابل تيم بي‌شكست سنداي به دست آورديم.

۲- دو تيم بازي را محتاط آغاز كردند؛ بازي بين دو تيم اول و دوم جدول حساسيت بسياري داشت. اندكي پس از دقيقه سيزدهم بود كه تگرگ، به اندازه حبه‌هاي يخ از آسمان باريدن گرفت. ابرهاي تاريك آسمان را گرفتند و رعد و برق و تندر فرارسيد. بازي براي تقريبا ۴۵ دقيقه متوقف شد. اين فرصتي عالي براي من بود تا تغييراتي در تيم انجام دهم. ما در جلسه‌يي كوتاه از تصاوير ويدئويي دوربين بالاي زمين استفاده كرديم و راه‌هايي را نشان داديم كه با آنها مي‌توانستيم به هدف برسيم.

۳- هنگامي كه بازي از سر گرفته شد، بازيكنان ما واكنشي بي‌نقص نشان دادند. زمين پس از تگرگ و باران ليزتر شده بود و ما توانستيم سرعت توپ را بيشتر كنيم و فضاي بيشتري بسازيم و فرصت‌هاي گلزني متعددي خلق كنيم. گلي به‌هنگام زديم؛ به اين ترتيب كه بازي را به سرعت آغاز كرديم، و تاكاگي با پاسي بسيار دقيق توپ را به گنكي سپرد. پاس از روي دفاع گذشت و به گنكي رسيد و او با ضربه سر تنها گل بازي را زد.

۴- نيمه دوم را با اين هدف آغاز كرديم كه بازي را با مالكيت طولاني توپ و زدن گل‌هاي بيشتر كنترل كنيم. گنكي و شو، هر دو فرصت‌هايي فوق‌العاده داشتند. كارت زرد دوم كالوين ما را مجبور كرد از آخرين تعويض استفاده كنيم و هيروكا را به دفاع مياني ببريم. ما با سيستم

۳-۲-۴-۱ دفاع كرديم، بيست و شش دقيقه با احتساب زمان‌هاي تلف‌شده با قدرت ايستاديم و با جنگندگي فراوان به پيروزي رسيديم.

۵- سومين پيروزي و تمام. عملكرد قهرمانانه در يك هفته ما را به ۲۱ امتياز رساند. مي‌خواهم از تمام طرفداراني كه سفري طولاني داشتند سپاسگزاري كنم و اين بازي بسيار ويژه را در ميان خودمان به اشتراك بگذارم. شما الهام‌بخش ما هستيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      مسئولان شیمیزو برای نجات تیمشان از شر این موفقیت ها باید سریعا قطبی رو اخراج و خداداد عزیزی رو استخدام کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج