۲۳۱۴۶۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

امیدواری هاموند به موفقیت اصلاح طلبان

وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد که به دنبال امضای توافق هسته ای با ایران و پایبندی این کشور به تعهدات خود، برای جامعه جهانی امکان تماس با ایران در خصوص مسائل دیگر فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم: «فیلیپ هاموند» در مصاحبه با روزنامه الشرق الأوسط به تشریح موضع لندن در تعامل با تهران پس از امضای توافقنامه هسته ای پرداخت و در عین حال بر استراتژی طولانی مدت برای حمایت از امنیت خلیج فارس تاکید کرد.

وی گفت: تا زمانی که مسئله هسته ای معلق بود، برای جامعه جهانی نیز تماس با ایران به روش عملی محال بود، پس از امضای این توافقنامه و پایبندی ایران به تعهدات خود به موجب این توافقنامه، برای جامعه جهانی امکان تماس با ایران درباره دیگر مسائل از جمله آنچه مداخله ایران در امور کشورهای حوزه خلیج فارس خواند، فراهم شده است.

وزیر خارجه انگلیس افزود که در ایران یک صدای واحد وجود ندارد و آراء و نظرات مختلفی وجود دارد، اصولگرایان و اصلاح طلبان هستند و ما امیدوار هستیم اصلاح طلبان که خواهان آن هستند ایران نقش مثبت بیشتری ایفا کند، موفقیت کسب نمایند اما این امر یک شبه اتفاق نمی افتد و اطمینانی وجود ندارد به روشی که ما امیدوار به آن هستیم اتفاق بیفتد.

هاموند همچنین اظهار داشت: به عقیده من اگر ایران تماس های بیشتری برقرار کرده و نقش مثبت بیشتری ایفا نماید برای خود ایران و منطقه مفید خواهد بود، البته این بدان معنا نیست که ایران خط مشی را اتخاذ خواهد کرد که کشورهای همسایه دائما با آن موافق بوده و یا از آن راضی باشند بلکه ما باید انتظار اختلافات شدید در دیدگاه ها را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد اصلاحات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج