۲۳۱۴۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: از غیبت حدادی‌فر خوشحال نیستم

حسین فرکی گفت: از غیبت قاسم حدادی‌فر در داربی اصفهان خوشحال نیستم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تبریک روز خبرنگار گفت: بنده دومین تجربه بازی در داربی اصفهان را به عنوان سرمربی در پیش دارم. به نوعی قرعه این مسابقات این دو تیم را در هفته دوم در مقابل یکدیگر قرار داد. نتایج بازی دو تیم در هفته ابتدایی لیگ به صورت عکس یکدیگر رقم خورد. ما در بازی خانگی با کسب سه امتیاز به بازی داربی می‌رویم و تیم خوب ذوب آهن علی رغم شایستگی و داشتن موقعیت‌های متعدد در بازی خارج از خانه خود بازی را واگذار کرد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و شرایط بازی برای هر دو تیم از نظر کیفی به صورت مساوی پیش برود. آرزو می‌کنم در بازی فردا هیچ تیمی بازیکنی را به علت مصدومیت یا اخراج از دست ندهد تا کیفیت بازی کیفیت موردقبولی از نظر تماشاگران باشد.

سرمربی سپاهان در ادامه در مورد استفاده از بازیکنان جوان در تیمش گفت: ما طرفدار استفاده از بازیکنان جوان و میدان دادن به آن‌ها و پیشرفت بازیکنان در کنار تیم سپاهان هستیم، منتها یک نکته مهم در این راه کسب نتیجه و امتیاز است. ما زمانی می‌توانیم از بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌تر در کنار بازیکنان بزرگ و باتجربه استفاده کنیم که بتوانیم کسب امتیاز کنیم و اگر نتیجه مورد دلخواه حاصل نشود استفاده از بازیکنان جوان و بی تجربه توجیهی ندارد.

فرکی در ادامه درباره غیبت کاپیتان تیم ذوب‌آهن در بازی فردا گفت: من به عنوان مربی هیچ زمانی از غیبت بازیکنان بزرگ رقیب خوشحال نمی‌شوم خصوصا در بازی فردا که وجود بازیکنان اصلی و با انگیزه در زیبایی و کیفیت بازی تاثیر مستقیم دارد. خوشایند من نیست که بازیکنی در حد قاسم حدادی فر در بازی فردا در مقابل تیم ما غایب باشد. من آرزوی سلامتی برای همه بازیکنان و خصوصا قاسم حدادی‌فر را دارم و امیدوارم شرایط تا فردا به گونه‌ای رقم بخورد که قاسم نیز بتواند برای تیم ذوب آهن به بازی گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به غیبت لئوناردو پادوانی در تیمش گفت:‌ ما برای حفظ این بازیکن و برای اینکه بتوانیم در بازی‌های آینده از وجود وی استفاده بریم در بازی فردا نیز او را در اختیار نخواهیم داشت.

فرکی در ادامه درباره تشویق محرم نویدکیا در سالن برگزاری مسابقات فوتسال آسیا گفت: من از تشویق بازیکنان سپاهان و همچنین تیم سپاهان در هر جا و هر نقطه‌ای خوشحال می‌شوم. محرم نویدکیا جزئی از تاریخ باشکوه باشگاه سپاهان است. نمی‌شود تاریخ را پاک کرد. منتها نگاه هواداران ما ابتدا باید به مجموعه تیمی سپاهان باشد و انتظار است که در بازی فردا و در بازی‌های آینده هواداران سپاهان ابتدا به تشویق تیم سپاهان و سپس بازیکنان سپاهان بپردازند.

سرمربی سپاهان در پایان درباره تغییر زمان بازی ازساعت ۱۹:۳۰ به ۲۱ شب گفت: تجربه من در فوتبال ایران نشان داده که وجود این مسائل در فوتبال ما عادی است. من و تیم نگران تغییر زمان بازی نیستیم تنها نگرانی من برای تماشاگران و هوادارانی است که می خواهند فاصله چند ده کیلومتری فولادشهر تا اصفهان را طی کنند. برای مجموعه سپاهان سلامتی هواداران اولویت اول است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج