جاباما
۲۳۱۴۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولیویرا: گسترش فولاد قهرمانی را از ما گرفت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است قهرمانی فصل گذشته این تیم مقابل تیم گسترش فولاد از دست رفت.

خبرگزاری ایسنا: تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: فردا داربی شهر تبریز را پیش رو داریم. گسترش فولاد تیمی است که سازماندهی شده کار می‌کند و این بازی نیز مثل همه داربی‌ها هیجان انگیز خواهد بود.

وی افزود: مسلما بازی سختی مقابل گسترش فولاد خواهیم داشت و انتظار داریم تیم ما به خوبی از عهده کارهای خود بربیاید و بازی خوبی ارائه کند. تیم برای سه امتیاز می‌جنگد و انتظار دارم که برنده این بازی باشیم.

اولیویرا درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده و سامان نریمان جهان اظهار کرد: روند بهبودی این دو بازیکن خوب است و نظر نهایی را پزشک تیم ارائه می‌کند.

وی درباره هماهنگ کردن بازیکنانش خاطرنشان کرد: پروسه ساخت یک تیم در طول چند هفته تکمیل می‌شود و هر روز کار می‌کنیم تا آرام آرام پیش برویم. بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شده‌اند و کارمان را تنها با ۱۱ بازیکن آغاز کردیم. تلاش می‌کنیم هر روز بهتر از قبل باشیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره بازی هفته گذشته مقابل نفت تهران نیز گفت: در بازی قبلی هم تیم ما و هم تیم نفت خیلی ضعیف کار کرد و دروازه‌بان‌های دو تیم کم‌کارترین بازیکنان میدان بودند و زمان مشخصی برای رسیدن به شرایط مطلوب نمی‌توانم معین کنم.

اولیویرا با بیان اینکه تفاوت بین تراکتورسازی و گسترش فولاد وجود هواداران پرشور این تیم است،‌ افزود: فصل قبل در تبریز همین تیم گسترش فولاد قهرمانی را از ما گرفت و اکنون بازیکنانی که در گسترش فولاد هستند احساس می‌کنند از تراکتور اخراج شده‌اند و همین بازیکنان فصل گذشته انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند.

او در پایان گفت: حضور تماشاگران بستگی به انجام بازی‌های خوب از تیم‌ها دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج