۲۳۱۵۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

والیبال قهرمانی آسیا - تهران

سرمربی قزاقستان: نگران بازی بعدی هستم

سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان گفت: نگران بازی بعدی هستم چون یکی ازموثرترین بازیکنان تیمم از ناحیه مچ دست آسیب دیده و این مساله قطعا دیدار فردا را دشوارتر خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: پاتراکوف اندری پس از پیروزی تیمش مقابل هند در نشست خبری گفت: بازی بسیار سختی بود اما تیم من امروز بهترین بازی اش را در چند رقابت اخیر از خود نشان داد.

آندری درباره بازی فردای تیمش برای تعیین رده نهم یا دهمی عنوان کرد: پاسور تیمم که یکی از موثرترین بازیکنان من در میدان محسوب می شود از ناحیه مچ دست آسیب دیده است و برای همین در ست سوم تعویضش کردم تا کمی استراحت کند. امیدوارم فردا این آسیب باعث شکست تیمم نشود.

سرمربی قزاق ها با تشکر از میزبانی ایران در این رقابت ها گفت: میزبانی ایران عالی بود. من بارها به این کشور سفر کرده ام و همیشه به خوبی از تیم ها میزبانی شده است اما در این دوره از همیشه بهتر بوده است و واقعا تیم ها هیچ مشکلی در این بازی ها نداشته اند.

الکساندر استالنیکف کاپیتان این تیم هم اظهار داشت: بازی بسیار سخت، ولی بسیار خوبی بود. هم تیمی های من عالی بازی کرده اند و واقعا از آن ها از این بابت متشکرم.

وی با اشاره به این نکته که در تمیش نوسان وجود دارد خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بسیار جوان هستند. بیشتر آنها برای اولین بار است که در چنین تورنمنتی حاضر می شوند و به همین دلیل هم یک روز خیلی خوب و روز دیگر معمولی بازی می کنند. با تجربه بیشتر این مشکل در تیم ما حل می شود.

وین کاتیزان سرمربی هند هم درباره عملکرد تیمش گفت: امروز اصلا تیم خوبی نبودیم و البته نمی توانم بازیکنانم را در این باره مواخذه کنم. چرا که ما در این چند روز بازی ها بسیار سختی داشتیم و آن ها از نظر بدنی خیلی افت کرده بودند. هم چنین اصلی ترین بازیکن تیمم مصدوم شده بود و نتوانست برای تیم بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج