۲۳۱۵۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عالیشاه و طارمی عالی هستند

برانکو: شرایط جوی غیرقابل تحمل بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حریف ما شانس زیادی برای گلزنی نداشت و با یک اشتباه ما به گل رسید و با یک ضربه زیبا هم گل دوم را زد.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۲ بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: ابتدا روز خبرنگار را به همه دوستان خبرنگارم تبریک می‌گویم. متاسفم که برابر تیم خوب خوزستانی متحمل شکست شدیم اما باید عرض کنم شرایط هوا برای برگزاری یک مسابقه فوتبال غیرقابل تحمل بود چون این شرایط آب و هوایی به طور مستقیم روی سلامت بازیکنان تاثیر می‌گذارد و زمان زیادی لازم است که به شرایط خوب خودشان برگردند.

وی ادامه داد: به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. آنها شانس زیادی برای گلزنی نداشتند و با یک اشتباه ما به گل رسیدند و با یک ضربه زیبا هم گل دوم را زدند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تلاش کردند تا نتیجه را تغییر دهند اما نتوانستند و فشار هوا غیر قابل تحمل بود و فقط توانستند یک گل را جبران کنند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگاران که آیا قصد دارد شکست را به شرایط جوی ربط دهد گفت: نگفتم آب و هوا در باخت ما مقصر است بلکه گفتم در شرایط غیرعادی بازی کردیم که تحملش سخت بود.

برانکو در مورد اینکه گل اول روی بازی تیمش تاثیر گذاشت، گفت: بله این مساله طبیعی است. بازیکنانی که هنوز آمادگی صدرصد ندارند برای جبران تلاش کردند البته از ابتدای کار نتوانستند آن چیزی که ما می‌خواهیم را اجرا کنند و آنها می‌دانستند یک حریف با انگیزه داریم که خیلی خوب بازی کردند و بازیکنانم تلاش کردند نتیجه را جبران کنند بخصوص در دقایق آخر بازی اما شرایط بازی سخت بود و انرژی تحلیل رفته جواب نداد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اشتباه دروازه‌بان تیمش گفت: این اشتباهات در بازی رخ می‌دهد. صادقی مقصر بود و نمی‌توانیم انکار کنیم زیرا یک توپ ساده بود و آن یک اشتباه بر روی بقیه بازی تاثیر گذاشت و بعد از چنین گلی در شرایط عادی سخت می‌توان نتیجه را برگرداند.

وی در مورد وضعیت آمادگی پرسپولیس و اینکه انسجام نداشتید گفت: سوال مهمی است. ما برنامه منسجمی نداشتیم و قرعه بدی داشتیم. باید با سپاهان بازی کنیم و تیم به طور صدرصد هنوز آماده نیست. بعد از استراحت و وقفه به خاطر تیم ملی، در لیگ شرایط ما بهتر خواهد شد.

برانکو در مورد داوری مسابقه گفت: معمولا در مورد داوری نظر نمی‌دهم و این تصمیمی است که داور در مسابقه می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد طارمی و عالیشاه، گفت: این دو بازیکن در تمرینات آماده سازی فرم خوبی از خودشان نشان دادند اما خوشبختانه بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانیم به جای یکدیگر آنها را در میدان قرار بدهیم. عالیشاه و طارمی بازیکنانی عالی هستند.

برانکو در مورد حضور دستیارانش در کمیته فنی پرسپولیس گفت: به این سوال جواب نمی‌دهم. فقط در مورد مسابقه سوال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج