جاباما
۲۳۱۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اکبری:‌پیروزی بر استرالیا آسان نبود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: استرالیا در بین ۸ تیم برتر لیگ جهانی بازی می کند و پیروزی بر این تیم آسان نبود.

خبرگزاری ایسنا: پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی مقابل استرالیا اظهار کرد: به حریف خسته نباشید می‌گویم. استرالیا تیم خوب و بزرگی است که حتی تجربه بازی در لیگ جهانی را دارد. این تیم جزو ۸ تیم برتر لیگ جهانی بود و قطعا بازیکنان باتجربه‌ای دارد. ما هم امروز بازی خوبی را انجام دادیم. بعد از باخت مقابل کره گفتم وقتی اشتباه داشته باشیم می‌بازیم.

وی افزود:‌اشتباه فردی شامل همه می‌شود. باخت مال همه است و برد هم مال همه است. بازیکن و من سرمربی ممکن است اشتباه داشته باشیم اما همه می‌توانیم با به حداقل رساندن اشتباهات خود یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. در بازی مقابل استرالیا اشتباه های ما به حداقل رسید و این نقطه برتری ما مقابل حریف بود.

پیمان اکبری خاطرنشان کرد: قطعا بازی امروز از نظر من تمام شده و فردا یک روز جدید است. باید مقابل چین به میدان برویم. چین قطعا یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا در این مسابقات است. آن‌ها روی سرعت تمرکز دارند و ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی مقابل حریف داشته باشیم.

وی افزود: فکر نمی‌کنم سرعت تیم چین بیشتر از کره‌جنوبی باشد. سرویس‌های خوب خیلی به ما کمک می‌کند که از سرعت حریف بکاهیم. به هر حال با توجه به اینکه یک باخت داده‌ایم باید تجربه کسب کرده باشیم و مقابل چین بازی خوبی انجام دهیم.

اکبری در پاسخ به پرسشی درباره دلیل باخت ایران در ست دوم بازی مقابل استرالیا گفت: به هر حال تیم استرالیا تیم کوچکی نیست. آن‌ها خیلی خوب کار کردند ما در ست دوم تصمیم گرفتیم. مهره‌های اصلی خود را بیرون بکشیم تا هم آن ها استراحت کنند و هم از بیرون شاهد بازی باشند. وقتی بازیکن از بازی خارج می‌شود و بازی را می ‌بیند در بازگشت دوباره بهتر کار می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج