۲۳۱۵۸۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حمایت از زوج‌ های نابارور به کجا رسید؟

معاون درمان وزارت بهداشت در توضیح درباره بسته حمایتی وزارت بهداشت از زوج‌های نابارور، توسعه مراکز ناباروری و حفاظت مالی از زوج‌های نابارور را از اهداف وزارت بهداشت در این بسته عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون درمان وزارت بهداشت در توضیح درباره بسته حمایتی وزارت بهداشت از زوج‌های نابارور، توسعه مراکز ناباروری و حفاظت مالی از زوج‌های نابارور را از اهداف وزارت بهداشت در این بسته عنوان کرد.

دکتر محمد آقاجانی در تشریح بسته درمان زوج‌های نابارور که از سوی وزیر بهداشت تاکید زیادی بر اجرای آن شده بود،‌ با بیان اینکه هنوز از بسته حمایت از زوج‌های نابارور رونمایی نشده است، گفت: یکی از اقدامات مدنظر ما در این زمینه بحث تقویت مراکز درمان ناباروری‌ است که در دستور کار قرار دارد. روند کار در آن به این صورت است که هم تعداد مراکز درمان ناباروی را افزایش و هم تجهیزات مراکز موجود را گسترش دهیم.

وی در توضیح بیشتر افزود: به این معنی که هم مراکز فعلی را تقویت و هم مراکز جدیدی را اضافه کنیم. درباره جزییات بسته اعم از تعداد مراکز، چگونگی انجام کار و... نیز باید منتظر باشیم تا زمانی که بسته خدمتی رونمایی شد، جزییات را مطرح کنیم.

حفاظت از زوجین نابارور در برابر هزینه‌های سنگین درمان و دارو

آقاجانی نکته دوم در این بسته را حمایت‌های مالی از زوج‌های نابارور عنوان و اظهار کرد: از آنجا که خدمات درمانی و دارویی نازایی خدمات گران و پرهزینه‌ای هستند، در این بسته به بحث حمایت مالی از این زوج‌ها نیز توجه شده است.

البته در حال حاضر هم بخشی از این خدمات، بویژه خدمات دارویی درمان ناباروری تحت حمایت‌های وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر قرار دارد. اما برای رسیدن به یک پوشش مناسب جهت محفاظت مالی زوج‌های نابارور در مقابل هزینه‌های درمان و دارو، امیدواریم در بسته حمایت از زوج‌های نابارور شاهد سرمایه‌گذاری‌های بیشتر دولت برای حمایت از این زوج‌ها و در راستای سیاست‌های جدید جمعیتی باشیم.

وی تاکید کرد: بنابراین این بسته دو هدف اصلی را تعقیب خواهد کرد؛ اول توسعه مراکز درمان ناباروری و دوم حفاظت مالی از زوج‌های نابارور، امیدواریم بعد از رونمایی این بسته، جزییات بیشتر آن اعلام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی که هزینه درمان خودش را ندارد چطور میخواهد بچه اش را بزرگ کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج