۲۳۱۶۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبال قهرمانی آسیا - تهران

سیچلو:از شکست مقابل ژاپن ناراحتم

سرمربی تیم ملی والیبال قطر با بیان این مطلب که ژاپن با وجود سه شکست راهی فینال شد، گفت: به نظر من قوانین این دوره از مسابقات تا حدی منصفانه نبود.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال قطر با شکست در دیدار مقابل ژاپن از رسیدن به فینال هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بازماند.

خوان سیچلو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی قطر در پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت: به تیم ملی والیبال ژاپن برای بازی خوب و رسیدن به فینال تبریک می‌گویم. این تیم در این دیدار از ما بهتر کار کرد و توانست برنده این مسابقه شود.

سرمربی تیم والیبال قطر ادامه داد: از این شکست ناراحت هستیم. ژاپن تیم بزرگی است و در آسیا و جهان عملکرد خوبی داشته اند. نیمی از بازیکنان من تجربه کمی داشتند و بار نخست بود که مسابقاتی در سطح نیمه نهایی را تجربه می کردند. کار سختی داشتیم که بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم.

سیچلو با بیان این مطلب که از عملکرد بازیکنانم در مجموع رضایت دارم، افزود: از حالا به بعد باید خود را برای بازی رده بندی آماده کنیم.

سرمربی قطر درباره نقش حضور تماشاگران در سالن گفت: قطعا سرو صدای تماشاچیان و تشویق‌های آن ها تاثیرگذار بود. همانطور که نقش هواداران در پیروزی های ایران پررنگ بود. با این حال این موضوع نمی‌تواند بهانه خوبی برای شکست قطر در این دیدار باشد.

سیچلو که در صحبت هایش در خصوص این دیدار به قوانین این دوره از مسابقات اشاره کرده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه قوانین این مسابقات چندان منصفانه نبود. این که یک تیم مانند ژاپن با ۳ باخت برای رسیدن به فینال رو در روی ما قرار می گیرد و تیمی مثل کره جنوبی تنها به یک شکست از دور مسابقات حذف می‌شود چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

در ادامه این نشست ابراهیم ابراهیم، کاپیتان تیم قطر نیز درباره بازی اظهار کرد: تیم ما در شروع این دیدار نمایش خوبی داشت اما تیم ژاپن در مجموع بهتر از ما بود. ما فقط در ست اول توانستیم از لحظات استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. به نظر من امروز روز بدی برای ما بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج