۲۳۱۷۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولیویرا: انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم

سرمربی تراکتورسازی انگیزه بالای بازیکنان را عامل اصلی پیروزی تیمش در شهرآورد تبریز دانست.

خبرگزاری ایسنا: تونی اولیویرا پس از برتری پرگل تیمش برابر گسترش فولاد در نشست خبری این دیدار گفت: بازی خوبی بود و ما انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. اما در نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم روند نیمه اول را ادامه دهیم. با کمک بازیکنان بازی را با پیروزی به پایان رساندیم.

وی افزود: هنور برای رسیدن به تیم ایده‌آل زمان می‌خواهیم و در باد این پیروزی نمی‌خوابیم. در نیمه دوم این بازی تاکتیک خود را عوض کردیم و باید تا اخر لیک با قدرت و انگیزه به کار خود ادامه دهیم.

اولیویرا با بیان اینکه تیم امسال تغییرات زیادی داشته گفت: هفت یا هشت بازیکن از تیم جدا شدند که این کار را برای ما سخت می‌کند. هنوز نیاز به هماهنگی داریم ولی بازیکنان در حال تلاش هستند که این کار به سرعت صورت بگیرد. بازیکنان جدید مستعد و توانا هستند. البته امروز چند موقعیت خوب دیگر داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بشتری کار را به پایان برسانیم.

سرمربی پرتغالی تراکتور اظهار کرد: در نیمه دوم گسترش بهتر از ما بود. در رختکن و بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که کار برای ما تمام نشده چرا که یک نیمه دیگر باقی‌مانده است. از گسترش شناخت داشتم و غافلگیر نشدیم. می‌دانستیم که آن‌ها می‌توانند خطرساز شوند. در نیمه دوم خوب نبودیم اما چیزی که در پایان مهم است نتیجه بازی است که به نفع ما شد. سعی‌مان این است که کاستی‌ها را جبران کنیم.

اولیویرا با اشاره به اینکه تراکتورسازی در آغاز کار است، تاکید کرد: تیم ما جوان است و نیاز به زمان دارد. دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما بر بازی با راه‌آهن است. بازیکنان هم باید همین تفکر را داشته باشند. مطمئنا در بازی با راه‌آهن از این بهتر خواهیم شد چرا که با انجام دیدار‌های بیشتر هماهنگ‌تر می‌شویم.

وی با تمجید از عملکرد فنی کمالوند سمربی گسترش فولاد، گفت: او هم در ادامه موفق خواهد بود. کمالوند تیم خوبی دارد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. در مقابل ما هم بازی محکمی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد که مهاجمان تیمش در گلزنی با مشکلاتی مواجه هستند، اظهار کرد: تراکتور همیشه آقای گل داشته اما برای ما مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. در تمرین‌ها هم به صورت انفرادی با بازیکنی کار نمی‌کنیم. هر بازیکنی که خوب باشد در ترکیب قرار می گیرد. مهم برای ما بردن و به دنبال گلزنی فرد خاصی نیستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج