۲۳۱۷۶۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خواننده‌ ای که برای جواد ظریف خواند

خواننده موسیقی پاپ کشورمان اعلام کرد فعلا پرونده پروژه فرهنگی هنری «از پارس تا خزر ایران نشسته است» مختومه است و از خوانده قطعه‌ای که به جواد ظریف تقدیم کرده، خبر داد.

خبرگزاری مهر: خواننده موسیقی پاپ کشورمان اعلام کرد فعلا پرونده پروژه فرهنگی هنری «از پارس تا خزر ایران نشسته است» مختومه است و از خوانده قطعه‌ای که به جواد ظریف تقدیم کرده، خبر داد.

خشایار اعتمادی تصریح کرد: در ضیافت افطاری ریاست جمهوری که در ایام ماه مبارک رمضان امسال اتفاق افتاد و من افتخار حضور در این مجلس را داشتم آقای روحانی به قاطعیت به این نکته اشاره کرد که ابزار هنر می تواند مهم ترین ابزار در راستای وحدت، انسجام و روشنگری جهان باشد و اصحاب هنر باید برای آن اهتمام بورزند.

من هم اعتقاد دارم که زبان هنر در دورانی که پروژه های مختلف ایران هراسی از سوی دشمنان با هجمه فراوان در حال انجام است می تواند تاثیرگذار باشد و همین پروژه می توانست کمک قابل توجهی به بهبود فضای موجود بکند. به ویژه اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و مردم اعلام شده است.

اعتمادی در پایان صحبت‌های خود به تولید یک اثر موسیقایی به نام «ایران زمین» اشاره کرد و گفت: در این پروژه موسیقایی که آن را از ظرف خودم و ملت شریف ایران به هیات دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای به ویژه آقای ظریف تقدیم کرده ام تلاش خود را انجام داده ام که با ارائه یک کار اسطوره ای، اثری را ارائه دهم که دربرگیرنده تمام نمادهای فاخر ایرانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج