۲۳۱۸۷۷
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

بزرگترین توربین بادی جهان در ژاپن +عکس

پس از زلزله و سونامی ویرانگر سال ۲۰۱۱ که نیروگاه هسته ای فوکوشیما را تخریب کرد، ژاپن تنوع بخشی به ترکیب انرژی خود را مد نظر قرار داده است. در همین راستا، مهندسان ژاپنی به تازگی بزرگترین توربین بادی شناور جهان را در ۱۹ کیلومتری ساحل فوکوشیما نصب کرده اند. این یکی از سه توربین بادی است که با پشتیبانی مالی دولت ژاپن ساخته شده و به یک ایستگاه نیروی شناور متصل خواهند شد.

وبسایت عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: پس از زلزله و سونامی ویرانگر سال ۲۰۱۱ که نیروگاه هسته ای فوکوشیما را تخریب کرد، ژاپن تنوع بخشی به ترکیب انرژی خود را مد نظر قرار داده است. در همین راستا، مهندسان ژاپنی به تازگی بزرگترین توربین بادی شناور جهان را در ۱۹ کیلومتری ساحل فوکوشیما نصب کرده اند. این یکی از سه توربین بادی است که با پشتیبانی مالی دولت ژاپن ساخته شده و به یک ایستگاه نیروی شناور متصل خواهند شد.

بزرگترین توربین بادی جهان در ژاپن +عکس

نصب بزرگترین توربین بادی شناور جهان در ژاپن

بزرگترین توربین بادی شناور جهان به ارتفاع ۱۰۵ متر می تواند در برابر امواج ۲۰ متری از جمله سونامی مقاومت کند. این توربین با چهار لنگر ۲۰ تنی به بستر دریا پیوند خورده است تا امینت آن تامین شود. زنجیرهایی که به برج متصل شده اند قابلیت شل شدن دارند و در صورت نیاز و برای مقابله با موج های بلند و سنگین می توانند حرکت کنند.

بزرگترین توربین بادی جهان در ژاپن +عکس

پیش از زلزله سال ۲۰۱۱، حدود ۳۰ درصد از نیروی مورد نیاز ژاپن از طریق نیروگاه های هسته ای تامین می شد. در حال حاضر، تقریبا نیمی از آن راکتورها غیر فعال هستند. ژاپن از زمان فاجعه ۲۰۱۱ چیزی در حدود ۸۰ میلیارد دلار برای واردات سوخت های فسیلی هزینه کرده است تا نیروی مورد نیاز کشور را تامین کند. توربین بادی شناور جدید توانایی تولید ۷ مگاوات برق را دارد و به همراه دو توربین بادی دیگر که در آینده نصب می شوند بخشی از پروژه دولت ژاپن با هدف بررسی استفاده از روش های انرژی جایگزین محسوب می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج