۲۳۲۱۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رای نهایی پرونده مس کرمان اعلام شد؛

محمدزاده: تبانی مس محرز نشد

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم نهایی پرونده اتهام تبانی به باشگاه مس کرمان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته‌ی اخلاق فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت: پس از بررسی‌های کاملی که در رابطه با پرونده‌ی اتهام تبانی به مس کرمان انجام گرفت در نهایت وقوع تبانی در این پرونده محرز نشد و مسلم گردید که که در این پرونده تبانی واقع نگردیده است.

محمدزاده ادامه داد: در این پرونده صرفا به دلیل برخی تخلفات انجام گرفته، رایی پیش از این صادر شد که به طرفین ابلاغ شده که پیرامون این رای نیز که شامل محرومیت برای برخی افراد بود، حق اعتراض و استیناف برای افراد وجود دارد و آن‌ها می‌توانند نسبت به رای صادر شده اعتراض نمایند.

رئیس کمیته‌ی اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: طبق تحقیقات و بررسی‌های انجام شده برای ما مشخص گردید که باشگاه مس کرمان از باشگاه‌های منظم و دارای انضباط اخلاقی و مالی بسیار مناسبی است و این نتیجه‌گیری حاصل تحقیقات وسیع هیات تحقیق و بررسی بود که به طور ویژه از فدراسیون فوتبال به باشگاه مس اعزام گردید و در این باشگاه به طور مفصل انجام گرفت. به هر شکل مجموعه‌ی هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان، شرکت صنایع ملی مس ایران و مردم شریف کرمان دارای شخصیتی کامل هستند و برای جامعه فوتبال ایران نیز قابل احترام می باشند.

محمدزاده تاکید کرد: برای ما نیز بسیار مبهم بود که چرا و به چه دلایلی برخی قصد داشتند درباره باشگاه مس کرمان رایی سنگین صادر شود و یا حتی فشارهای زیادی وارد نمودند که بازی‌های این تیم در فصل قبل متوقف شود. این فشارها به خصوص در بازی برابر مس رفسنجان و استقلال صنعتی در مرحله‌ی پلی‌آف به اوج خود رسید اما با توجه به اینکه کمیته‌ی اخلاق کار اصلی خود را یک امر حقوقی و قضایی می‌بیند، با در نظر گرفتن کلیه مدارک و محتویات پرونده، در آن زمان با این پیشنهادات موافقت نکرد و در مقابل بسیاری از فشارها نیز ایستادگی نمود تا در این پرونده به بهترین شکل ممکن رسیدگی انجام گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج