۲۳۲۱۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پس از قهرمانی در سوپرجام ایتالیا

آلگری: این قهرمانی مایه غرورم بود

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از قهرمانی تیمش در سوپرجام ایتالیا ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: یوونتوس موفق شد با برتری ۲ بر صفر برابر لاتزیو، فاتح سوپرجام ایتالیا شود. دو گل مانژوکیچ و دیابالا کافی بود تا یووه قهرمان شود.

ماسیمیلیانو آلگری پس از قهرمانی در سوپرجام گفت: از عملکردی که بازیکنان داشتند بسیار خوشحالم. آن‌ها به خوبی خود را با شرایط افتضاح چمن وفق دادند. ما نیاز به این عملکرد برای نشان دادن شخصیت خود داشتیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و یک موقعیت را به شکل عجیبی از دست دادیم، ولی مهم کسب پیروزی بود و اینکه توانستیم با بازیکنان جدید که به خوبی در ترکیب جا افتاده بودند و در غیاب بازیکنان مهم تیم پیروز شویم خوشحال‌کننده است. سوپرکاپ یک جام مهم است و بردن آن همیشه مایه غرور خواهد بود.

آندره‌آ پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توس، سه ستاره تاثیرگذار و سرشناس یوونتوس هستند که فصل بعد با پیراهن این تیم به میدان نخواهند رفت اما بیانکونری جانشینان شایسته‌ای برای این سه ستاره خود انتخاب کرده است و این نشان می‌دهد که آنها برای فصل جدید نیز از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی جوان و موفق یوونتوس هم اعتراف کرد که تیمش با وجود جدایی ستاره‌های تاثیرگذار خود همچنان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در سری A است.

او گفت: درست است که چند ستاره خود را از دست داده‌ایم اما هنوز بهترین تیم فوتبال ایتالیا هستیم و بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی داریم. البته باید این را هم بگویم که به تمام تیم‌ها احترام خواهیم گذاشت؛ چرا که همه در فصل جابه‌جایی تابستانی دست به تغییراتی زده‌اند و این شانس را دارند تا جام را بالای سر ببرند.

سرمربی سابق روسونری ادامه داد: هم اینتر و هم میلان عملکرد خوبی در فصل جابه‌جایی تابستانی داشته‌اند. رم و ناپولی هم تیم‌های خوبی هستند و مثل سال قبل می‌توانند از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشند. در دو فصل اخیر به راحتی توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم اما در فصل جدید این گونه نخواهد بود و کسب عنوان قهرمانی به این راحتی نیست. باید از نقطه صفر شروع کرد؛ چراکه آن چه در فصل قبل به دست آوردیم، دیگر به تاریخ پیوسته است و باید آن را فراموش کرد.

او همچنین اظهار کرد: همه شرایط به بازیکنانی بستگی دارد که شایسته پوشیدن پیراهن یوونتوس خواهند بود و ما می‌توانیم آن‌ها را به خدمت بگیریم. ما باید مشخصه‌های آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما قصد داریم یوونتوسی بسازیم که تا ۴-۵ سال آینده مسیری موفق را طی کند. اگر هدف ما این نبود، تیم را بدون کم و کاست حفظ می‌کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج