۲۳۲۴۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شهاب حسینی روحانی می شود یا پیروزفر؟

شهاب حسینی گزینه اصلی ما برای ایفای نقش روحانی است و اگر با او به توافق نرسیم با پارسا پیروزفر وارد مذاکره خواهیم شد

شهاب حسینی روحانی می شود یا پیروزفر؟

تماشا: حجت الله سیفی که نامش در عرصه هنر کمتر شناخته شده است، این روزها مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه ای به نام «یکی مثل ما» است. گویا نقش اصلی این فیلم یک روحانی است. نقشی که پیش از این عنوان شده بود پارسا پیروزفر عهده دار آن خواهد بود.

اما شنیده ها حاکی از آن است که شهاب حسینی هم برای ایفای این نقش نامزد شده است. شنیدن این خبر باعث شد تا با حجت الله سیفی تماس بگیریم و درباره صحت و سقم این اخبار بپرسیم.

او درباره انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلمش به تماشا گفت: «شهاب حسینی گزینه اصلی ما برای ایفای نقش روحانی است و اگر با او به توافق نرسیم با پارسا پیروزفر وارد مذاکره خواهیم شد». سیفی درباره داستان این فیلم گفت: «فیلم، داستان پرفراز و نشیبی دارد که قصد داریم آن را لو ندهیم. ما به طور کلی می توان گفت داستان ما حول یک روحانی می گردد که پس از ترور قاضی شهر به او پیشنهاد قضاوت داده می شود و او در شیش و بش این است که این منصب را بپذیرد یا نه؟»

آنچنان که از حرف های سیفی برمی آید گویا جواد شمقدری هم از خط داستانی «یکی مثل ما» خوشش آمده و برای پروانه ساخت این فیلم دچار مشکل نخواهد شد. سیفی در این باره گفت: «داستان فیلم ملتهب است. اما آقای شمقدری نظر مساعدی روی آن دارند و دستوراتی را هم در این خصوص به ما داده اند».

سیفی لا به لای حرف هایش به این موضوع اشاره می کند که برای بازیگران زن این فیلم هم کاندیداهایی در سر دارد که از میان آنها مهتاب کرامتی و هنگامه قاضیانی، اصلی ترین گزینه ها برای نقش مقابل روحانی هستند. «نقش زن در این فیلم نقش خاصی است. این نقش، مقابل روحانی داستان است و موقعیت های جالبی را به وجود می آورد».

به گفته سیفی فیلم گفت: «فیلم فضایی کاملا جدی دارد که قطعا موقعیت هایی با رگه های طنز هم در آن به وجود می آید. او همچنین تم سیاسی فیلم را قابل توجیه می داند چراکه معتقد است چراکه در حال حاضر همه چیز در ایران به شکلی به سیاست مربوط می شود و این گریزناپذیر است.

حجت الله سیفی در پایان به «تماشا» گفت: «اگر مشکل خاصی پیش نیاید و جریان سیاسی خاصی ساخت این پروژه را منتفی نکند، این فیلم را به جشنواره سی و یکم فیلم فجر خواهیم رساند».


شهاب حسینی: به طور کلی بی خبرم

شهاب حسینی ضمن اعلام اینکه این روزها در شرایط انتظار برای حاضر شدن سر صحنه فیلم علی ژکان است، از چنین پروژه ای ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: «من اصلا نه چنین پیشنهادی داشته ام و نه از آن خبر دارم. به هر حال این روزها فیلمبرداری فیلم «برای سونیا» متوقف است و من هم در انتظار آغاز فیلمبرداری این کار هستم».

«برای سونیا» پروژه شهاب حسینی است که در آن با پانته آ بهرام و بیتا فرهی همبازی است. این فیلم برداشتی از نمایشنامه ای از چخوف است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ععععععععااااااااااااااااااااللللللللللللللللييييييييييييي

    • عشق و جزا

      عااااااااااااااااااااااااالی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج