۲۳۲۸۹۴
۴۲ نظر
۵۰۰۳
۴۲ نظر
۵۰۰۳
پ

قاسمی: از حبس فرزند آقای خاطره شادیم

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه برخی ۱۸۰ درجه با گفتمان امام خمینی(ره) فاصله دارند، گفت: فرزند آقای خاطره زودتر از اینها باید زندانی می‌شد.وی با بیان اینکه امروز قوه قضاییه دل مردم را شاد کرد، افزود: هرچند این اتفاق دیر رخ داد و حبس ۱۰ تا ۱۵ سال برای فرزند آقای خاطره، کم بوده اما دلشاد شدیم.

خبرگزاری فارس: سردار سعید قاسمی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید یوسفی همدان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: امام صادق از فرصت گرانبهایی که در زمان حیاتشان در هنگام جابجایی قدرت بین امویان و عباسیان به وجود آمد، نهایت استفاده را کردند و شاگردان بسیاری را پرورش دادند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴ هزار شاگرد توسط امام صادق(ع) پرورش یافت، افزود: در این زمان امام به کادرسازی پرداختند تا این افراد در جامعه تأثیرگذار باشند.

فرمانده سال‌های دفاع مقدس، با بیان داستان هارون مکی که از یاران صدیق امام جعفر صادق(ع) بوده، تصریح کرد: زمانی که از امام در خصوص چرایی قیام نکردن پرسیدند، فرمود اگر ۱۷ نفر به مانند هارون مکی وجود داشتند، قیام می‌کردم.

وی با تأکید بر اینکه هارون مکی بنا به دستور امامش داخل تنور روشن شد و از هیچ نترسید، ادامه داد: هارون را یک شیعه تنوری می‌نامند و من معتقدم امروز ده‌ها هزار نفر شیعه تنوری در ایران اسلامی داریم که گوش به فرمان ولایت هستند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از افراد یک امام حسن انحرافی پاستوریزه ساختند، خاطرنشان کرد: برخی از افراد که دنبال دوستی با استکبارند خود را به دامان صلح امام حسنی می‌اندازند که ساخته خودشان است.

وی با بیان اینکه امام حسن(ع) زمانی صلح کرد که همه سربازان و فرماندهان سپاهش را خریدند، گفت: افرادی که به مقایسه زمان امروز با دوران امام حسن(ع) می‌پردازند به این معناست که نسبت به سربازان امروز و مردم شک دارند که جبهه‌ را ترک کرده و به ولایت پشت کنند.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این مقوله را نمی‌توان باور کرد، اظهار کرد: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) یک مطلب را تنها در سفری به همدان مطرح کردند و فرمودند «اگر زیر فشار دشمنان مجبور شویم یکی از دو راه صلح حسنی یا قیام حسینی را انتخاب کنیم، ما راه کربلا را برمی‌گزینیم».

سردار قاسمی با اشاره به اینکه برخی مسئولان امروز معتقدند باید با کدخدا کنار بیایند، تصریح کرد: این افراد که با اشرافی‌گرایی عجین هستند، بویی از اقتصاد مقاومتی نبرده‌اند.

وی با اشاره به قطعنامه ۵۹۸، ادامه داد: امام راحل از وجود ناوهای آمریکایی در خلیج فارس نترسید که قطعنامه را امضا کرد زیرا تا ۱۵ روز قبل از امضای قطعنامه ایشان همواره از ادامه جنگ گفتند اما پس از امضا، فرمودند که از هرچه بیان کردم؛ گذشتم.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه سخنان و پیام امام در زمان امضای قطعنامه امروز سانسور می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه این سخنان که مانیفست فکری امام را نشان می‌دهد در دوران مدرسه و دانشگاه مطرح نمی‌شود.

وی با ابراز تاسف از عدم بازپخش این سخنان توسط صدا و سیما، گفت: استراتژی امام در این سخنان نهفته است که متأسفانه دلیل ارائه نشدن آن برای ما مشخص نیست.

سردار قاسمی با تأکید بر اینکه اگر خطوط فکری امام مشخص بود، فتنه ۸۸ به مدت هشت ماه به درازا نمی‌کشید، اظهار کرد: اگر به سخنان امام توجه نشود هر مسئله را باید دوباره تجربه کرده و نیش خوردن را مجدداً حس کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد همزمان با عملیات کربلای ۴ به دنبال مک فارلین رفتند تا با آمریکا مذاکره کنند، افزود: اگر امام خمینی موافق با مذاکره با آمریکا بود، اعلام نمی‌کردند که هیچ مسئول رده دوم، سوم، چهارم و حتی دهم هم حق صحبت با آمریکا را ندارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امام(ره) با آگاهی قطعنامه را قبول کردند، ادامه داد: در زمانی این اتفاق رخ داد که رئیس قوه مجریه اعلام کرد خزانه تهی شده و فرمانده جنگ خواستار تجهیزات نظامی و سلاح شده بود و اعلام کرد اگر این امکانات فراهم شود پیروزی در سال ۷۰ به دست خواهد آمد.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: امام هم که امکان تغییر کادر اجرایی و مسئولان را در آن زمان نداشتند پس با اعلام اینکه از همه چیز گذشتم، قطعنامه را پذیرفتند.

وی با تأکید بر اینکه دفتر و بیت امام بنایی برای بازنشر تفکرات امام خمینی(ره) ندارند، گفت: با مشخص شدن تفکر امام مسیر زندگی ما و میزان فواصل افکار افراد با تفکر امام مشخص می‌شود.

رزمنده سال‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اگر تفکرات امام مطرح شود، برخی برای پیشبرد کار خود ناتوان خواهند شد، اظهار کرد: حکمیت و صلح به خاطر بی‌بصیرتی مردم رخ داد.

وی با بیان اینکه امروز قوه قضاییه دل مردم را شاد کرد، افزود: هرچند این اتفاق دیر رخ داد و حبس ۱۰ تا ۱۵ سال برای فرزند آقای خاطره، کم بوده اما دلشاد شدیم.

سردار قاسمی با تأکید بر اینکه این میزان مجازات را تنها باید برای فردی که لاستیک در خیابان در زمان فتنه به آتش می‌کشید، در نظر گرفته شود، تصریح کرد: کمترین میزان مجازات برای این افراد، اعدام است.

وی با بیان اینکه زندان برای این قشر سوئیت است، ادامه داد: شهرام جزایری که از زندان خارج شد، ۱۰ سال جوان‌تر شده بود.

رزمنده سال‌های دفاع مقدس از اقدام قوه قضاییه تشکر کرد و با تأکید بر اینکه تلاش برخی برای ایجاد مسیر انحرافی در انقلاب، به ترکستان خواهد رفت، خاطرنشان کرد: حرف‌های این قشر برای مردم جذابیت نداشته و آنان به آن وقعی نمی‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه آقای خاطره به تازگی اعلام کرده که خوشحال است تابوشکنی‌ها را دیده است، گفت: این در حالی است که آنچه شکسته شد و از آن به عنوان تابو نام می‌برند، مانیفست امام روح‌الله و راه شهدا بود!

سردارقاسمی در ادامه با بیان اینکه مقامات از من خواستند در خصوص مسائل هسته‌ای سخن نگوییم، اظهار کرد: از نمایندگان خود در مجلس در خصوص مسائل هسته‌ای بپرسید که چه اتفاقاتی در حال روی دادن است.

وی با اشاره به اینکه در گفتار امام کلمه‌های بازی و برد - برد معنایی ندارد، تصریح کرد: اگر یک توافق برد- برد رخ داده پس چرا سه بر دو به نفع ما تمام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از غم دیگران شاد مشو

      پاسخ ها

      • منطقی..

        مغالطه نکنید لطفا منظور ایشان شادی بابت اجرای عدالت است

      • یک جهادگر دفاع مقدس

        اینجانب هم بعنوان یک جهادگر دوران دفاع مقدس به این برادر بزرگوار که در دوران دفاع مقدس سردارنبودند ضمن احترام عرض میکنم احترام فرماندهان آن روز برای من وشما که آنروز افتخار سربازی در جبهه را داشتیم واجب است وامروز که درجات بالاتری گرفته ایم باید بدانیم زحمات خودمان در پرتو تلاش آن بزرگواران مولد این درجه ها بوده است.ایکاش این ابراز خوشحالی را توام با ابراز خوشحالی از اجرای عدالت برای رحیمی وبقایی میکردید تا شائبه حزبی و گروهی نداشته باشد ویک بام ودوهوا.شما که اینقدر با حرارت از مانیفست امام یاد میکنید آیا میدانید که همان آقای خاطره شما نزدیکترین وامین ترین یار امام بودند وبهمین دلیل از طرف امام به فرماندهی من وشما وهزاران رزمنده دیگر منصوب شدند.در خصوص اظهار نظرتان درخصوص صلح نیز شمارا به توجه به بحث نرمش قهرمانانه رهبری و کتاب صلح امام حسن ایشان توصیه میکنمودر آخر به شما برادر رزمنده توصیه میکنم ماها نباید در نقش یک سمپات حزبی در خصوص افراد اعلام نظر کنیم واجر زحمات خوددردوران سخت دفاع مقدس را هدیه به این حزب وآن حزب نماییم.ما در انقلاب وجنگ جوانی خودرات از دست داده ایم وهمین سرمایه را اندوخته ایم وسزاوار نیست که این سرمایه را به آسانی از دست بدهیم .

    • ارشین

      اگه راست میگین بقیه اقازادها و دزدا رو هم بندازین اونجا،که دارن با پولای مردم عشق و حال میکنن،همون پولایی که هر روز گند یکیش در میاد و شماها هم که فقط حرف میزنید اما جرات مطرح کردن اسمی رو ندارین،مهر های سوخته رو مردم میشناسن اونایی که هنوز نسوختن رو بگین ،ببینم عدالتتون برقرار میشه

    • بدون نام

      آقای خاطره ،

    • بدون نام

      این چه حرفیه همیشه میزنه .

    • بدون نام

      آقای آینده نگر شما با همین بینش و هوش زمان صلح مرتضی آوینی و عوامل فیلمش رو درست بردی تو میدان مین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • پدرام

      زيادم شاد نباشيد.

    • بدون نام

      بغض وکینه فوران میکنه ولی جناب هاشمی برای ما جوانان مثل کوه میماند

      پاسخ ها

      • حامد

        احسنت

    • بدون نام

      چه اسم جالبی براش گذاشته

    • حمید

      خیلی بی ادبی .آقای خاطره فامیل نداره معلومه از خاطره هاش خیلی ضربه خوردی آن زمانی که شما فرمانده 8 سال دفاع مقدس بودی ایشون از طرف امام فرماندهی کل را داشتند.

    • بدون نام

      خوبه خودتون هم اعتراف می کنید خوشحالید !! و اعتراف می کنید که شماها همه چیز رو تعیین می کنید که کی چقدر باید زندان بیفته تا قانون !!!
      منتظر اجرای تمام قانون برای گروه احمدی نژاد از طرف قوه قضاییه هستیم .

    • بدون نام

      سردار خوشحال نشو

    • بدون نام

      قاسمی کیه؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد

      بهترنيست ١٠تاازدوستاتون روبفرستيد زندان تا ١٠سال جوانتر بشن وبيشتر بتونن خدمت بكنن!!!

    • علیرضا

      خوشحالم از اینکه مردان خوب کشورمان بصیرت و معرفت لازمه را دارن
      درود بر غیور مردانی همچون سردار قاسمی و امثالهم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به این میگن بی بصیرتی .

    • بدون نام

      هاشمي عاشقتيم

    • بدون نام

      آقای سردار آن موقع که آقای هاشمی رفسنجانی در زندان رژیم منحوس پهلوی بود شما کجا بودید

    • بدون نام

      اینقدر جنگ و خونریزی در میان اعراب زیاد شد که پیامبر" اسلام را آورد که همه در صلح و صفا باشند آنچه که انسان را به تعالی میرساند و افکار عالی اسلام را بر جهان مسلط میکند صلح و دوستی با تمام عالم و حتی حیوانات است. در تمام کشورهای دنیا خوب و بد وجود دارد چرا شما باید کشورها را انتخاب کنید. مهدی هاشمی دزد نیست مثل چند میلیون ایرانی دیگه از موقعیت استفاده کرده. چقدر دنیا وحشتناک شده که انسان از زجر همنوعش شاد میشود.خانواده هاشمی خدمات زیادی برای این ملت انجام داده اند گرچه شاید اشکالاتی هم داشته اند.

    • مهتاب

      ازبددیگران شاد نباش اسیاب به نوبت.

    • جان جانان

      سلام سردار . تو چقدر مانند هارون هستی؟؟ یا اگه فرزند خودت بود آیا گریبان خود را پاره می کردی؟؟؟

    • ناشناس

      آیا از دستگیری اعضای دولت پاکدست که بطور زنجیر وارد در حال بازداشت هستند نیز خوشحالید یا اینکه خاطر عزیزتان آزرده شده است . شما که در همه مسایل عالم و بی بدیل هستید آیا از چپاول بیت المال در 8 سال خدمت دولت پاکدست نیز با خیرید . آیا از اینکه چنین مردم یک کشور مسلمان را بغارت ببرند خوشحالید .

    • بدون نام

      نتیجه جولان دادن به افرادی که به اسم فرمانده بودن و زحمات بی دریغی که البته کسی منکر آن نبوده و نیست این می شود که به خود جسارت می دهند و دهان به ... نسبت به شخصیت های برجسته نظام باز می کنند.
      متاسفم واقعا

    • سهند

      اقای قاسمی انقدر خودتون را دست بالا فرض نکنید . چرا دوران احمدی نزاد انتقادی نمیکردید . هاشمی هم شده پیراهن عثمان و بهش خاطره میگید اصلا این حق را از کجا بدست اوردید. وقتی اب سنگین اراک را میخواهند امریکایییها با بتن پر کنند جدای از سرمایه بر باد رفته ملت غرور هم بر باد رفته و و این توافق برد برد به نفع ما نیست.جنگ خیلی وقت است تموم شده خیلیها عزیزان از دست داد اند و و غیره حالا عده ای نان ان را میخورند و بر بزرگان نظام هجوم می اورند.فشار جنگ و تحریم را ملت بر دوش گرفته اند انوقت عزیزانی مثله شما افتخار کسب میکنید.

    • بدون نام

      این آقا با این طرز فکر و ادبیات واقعا !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دالله

      در خواب خلیج فارس رادیدم دوش*باچند دکل که شعله اش بود خموش#موج آمدوناگاه برآوردخروش*کوآن دکل وذکل خر ودکل فروش

    • ناشناس

      با وجود همجين اشخاصى مثل قاسمى جامعه به اينجا كشيده شده ومانع ظهور امام زمان شده اند كه باوجود اين افراد ميترسه كه اقا بياد كه خوشحال از دربند شدن يك انسان جه با حق جه بى حق

    • بدون نام

      شير که پير شد بازم شيره
      اين آقاي بي نام و نشاني که دنبال بزرگ کرن خودشه حق نداره به ايشان توهين کنه
      آقاي خاطره.....زشته به خدا
      خودش و پسرش هرکاري که کرده باشن نبايد با اين الفاظ بهش توهين بشه
      مثل اينکه خاطرات ايشان به اين اقاي گمنام و نا شناس خيلي فشار آورده...ولي کدوم خاطره

    • بدون نام

      بدون توجه به این که آدم به جناح خاصی گرایش داره یا نه ، این صحبتها یه معنی بیشتر نمیده: ضعف شدید نسبت به طرف مقابل.وقتی نمیتونی به حریفت گل بزنی یا فحش میدی یا خطا میکنی.بپا کارت قرمز نگیری سردار!

    • بدون نام

      سردار از شما بعیده

    • محمدم

      اگر کسی به ناحق و یا با رانت از بیت المال استفاده کرده باید مجازات شود و بیت المال را بگردند خواه دیگران شاد شوند خواه غمگین خواه اون فرد حاج آقا خاطره باشد خواه حاج محمود و اطرافیانشان

    • علی

      خدمات وسابقه ایت الله هاشمی بر افراد با بصیرت وآگاه وزخم دوران قبل وبعد از انقلاب را خورده پوشیده نیست
      این سرداربایستی علاوه بر گذراندن دوره های نظامی چند ساعتی به کلاس اخلاق بروند انشاالله موثر خواهد بود وچشم دلشان باز میشود

    • جمشید

      درودبر سردار سرافراز قاسمی

    • حامد

      سلام.
      به نظر من اگه مهدی هاشمی گناهکار بود اصلا برنمیگشت به ایران.
      در مردونگی هاشمی رفسنجانی هم همین بس که با قدرت و نفوذش اصلا در اجرای حکم دخالتی نکرد.

    • محمدم

      برترینها نظر قبلی من مبنی بر این که " هرکسی که از قبل این نظام مال نا مشروعی تحصیل کرده باید مجازات بشه "غیر قابل انتشار هستش؟؟!!

    • افسر مهربون

      رفسنجانی از ترکان اصلی نظامه زمان جان فشانی او شما کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟

    • جسی

      درچه مقامی هستید که حکم اعدام صادر می کنید.شما بچه تیروترکشیدبگذارید مثل شهدا وجانبازان همان یسیجی مخلص بمانید

    • امیر

      اقای قاسمی بنده هم جانباز ورزمنده بوده وهستم. رهبرم وکشورم وولایت فقیه هم دوست دارم. شما از طرف کدام مردم صحبت میکنید که میگویید مردم خوشحال شدن. اقای قاسمی خجالت نمیکشین از شهدا وخانواده شهدا. دشمن خوشحال کن هستین شماها. متاسفم که امروز شما فرمانده هستین. مردم ایران به ایت الله هاشمی مدیون هستن. کارهای بزرگی انجام دادن. اگر به فرض هم فرزندشان خطایی کردن نباید از تریبون رسمی دشمن شاد کن باشین. دشمن خوشحال میشه از این دعواهای سیاسی. به فکر مشکلات مهم کشور باشین نه اینکه در زمره یاران بدخواهان قرار بگیرین. شما روزی باید جواب پس بدین به این مردم.

    • عباس

      سردار تند نرو.اولا حالا معلوم شده چرا قطعنامه را پذیرفت.تو که بهتر میدونی قطعنامه 598ذيل بند 7شورای امنیت قرار گرفته بودیعنی اگر هر یک از طرفین نمی پذیرفتن با حمله نظامی با تصویب شورای امنیت روبرو میشدن.کار بجایی رسوندين که پرونده هسته ای هم ذیل همان بند 7قرار گرفت و تا حمله نظامی فقط ارائه وتصويب یک قطعنامه در شورای امنیت باقی مانده بود.پس مجبوریم توافق خوب یا بد بپذيرين و بقیه دیگه ادا اصول وخود نمایی است.ضمن اینکه از نظر من با تمام تندرویهای جهانی علیه ایران این توافق بسیار بیشتر از انتظار بنفع ایران است.

    • کامی

      ایووول ارشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج