جاباما
۲۳۲۸۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارش‌ پراکنده باران در بیشتر نقاط کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط و افزایش دما در شمال و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط و افزایش دما در شمال و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی با خروج موج تراز میانی از شمال شرق کشور، تا اواسط هفته آینده افزایش نسبی دما در نوار شمالی و غرب کشور را شاهد خواهیم بود.

به گفته وی، عصر امروز روی سواحل مرکزی و شرقی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی دو روز آینده نیز وزش باد و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور تداوم داشته و به تدریج از شدت آن کاسته می‌شود. امروز هم در منطقه زابل گاهی با طوفان و گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اکثر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در ساعات بعدازظهر تنها روی ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده دوراز انتظار نیست.

وظیفه تصریح کرد: فردا آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز ۳۶ و ۲۶ و درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج