جاباما
۲۳۳۰۶۵
۲۲ نظر
۵۰۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آیت الله علم‌ الهدی: احمدی نژاد عزیز ماست

امام جمعه مشهد درخصوص احمدی نژاد گفت: «احمدی نژاد عزیز ماست و ما به صلاحیت او رای داده‌ایم و پای رای‌مان هم ایستاده‌ایم.

خبرآنلاین: امام جمعه مشهد شش سال پیش از این تریبون گفت: ما به احمدی‌نژاد احترام می‌گذاریم و از رای‌مان هم پشیمان نیستیم.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی اظهار داشت: «اصلی که همیشه بر زندگی ما حاکم بوده، اصل ولایت پذیری است و این اصل محور زندگی همه کسانی است که به امام حسین (ع) دلبسته‌اند به همین دلیل مشکلات ما با یک سری گروه‌ها و جریان‌ها نیز بر اساس عدم ولایت پذیری آنهاست».

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "ما نه تنها با کسی عداوت و دشمنی نداشتیم که اصل هم‌زیستی و اتحاد را نیز داشته‌ایم" تصریح کرد: «مشکل اصلی به دلیل تخلف برخی از افراد از ولایت‌پذیری است؛ اینکه بعد از فصل‌الخطاب بودن سخنان مقام معظم رهبری عده‌ای ولایت‌گریز روی حرف ایشان حرف زدند برای ما ایجاد مشکل کرد چراکه اصل ولایت‌پذیری این است که آنچه رهبر معظم انقلاب به عنوان حجت امام زمان (عج) می‌گویند، قبول کنیم و با آن مخالفت نکنیم و اگر حرف سیاسی هم داریم باید براساس ولایت‌پذیری باشد».

آنگونه که سايت آفتاب از خطبه هاي نماز جمعه ۲ مرداد سال ۸۸ گزارش داده، وی با اشاره به مشکلات بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان خاطرنشان کرد: «عده ای گفتند شورای نگهبان متخلف است اما شورای نگهبان به آنها مهلت داد تا اگر دلیل و مدرک محکمی دارند ارائه کنند و در نهایت برای اینکه چهره آنها به صورت بسیار کریهی در میان مردم دیده نشود، آرا را بررسی کرد که البته من فکر می‌کنم این محافظه کاری درست نبود و باید شفاف با مردم صحبت می‌کردند».

وی ادامه داد: «شورای نگهبان به کاندیداهای معترض تذکر داد که ۵ روز برای ارائه مدارک و دلایل کافی فرصت دارند اما آنها گفتند پیشنهاد می دهیم که آرا بازخوانی شود و شماره سری هر رای با شناسنامه رای دهنده مطابقت شود که شورای نگهبان قبول کرد اما با این شرط که آنها امضا بدهند که نتیجه هرچه که بود، بپذیرند اما بعضی از کاندیداها این کار را نکردند».

امام جمعه مشهد درخصوص رییس جمهور منتخب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: «احمدی نژاد عزیز ماست و ما به صلاحیت او رای داده‌ایم و پای رای‌مان هم ایستاده‌ایم. احمدی نژاد به عنوان کسی که گفتمان عدالت را رعایت کرده است و در ۴ سال دوران مسولیت‌اش نه خود و نه اطرافیانش هیچ گونه سو استفاده‌ای نداشته‌اند، دارای صلاحیت است و کسی است که در عرصه بین‌المللی نیز شعار اسلام را سر داده و با جرات از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند».

علم‌الهدی با بیا اینکه ما از رای خود دفاع می‌کنیم اما به هیچ عنوان ایستادن در مقابل سخنان مقام معظم رهبری را تحمل نمی‌کنیم، اظهار داشت: «مشروعیت رییس جمهور منتخب بستگی به مقام معظم رهبری دارد و با تنفیذ حکم رهبر معظم انقلاب، این رئیس جمهور قانونی و شرعی می‌شود چراکه ۲۴ میلیون رای مردم این گونه است که مردم و رای آنها حکم صفرها و تنفیذ مقام معظم رهبری حکم عدد اصلی را دارد که بدون وجود عدد اصلی صفرها هرچقدر هم که باشند، بی معنی هستند».

وی درخصوص انتصاب رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: «می‌گویند مشایی آدم خوبی است اما ما به عملکرد افراد نگاه می‌کنیم. مشایی کسی است که در روزهای اول با شبکه الجزیره برای پخش موسیقی ایرانی قرارداد بست تا موسیقی‌های مستهجن را از این شبکه پخش کنند.

وی همچنین گفت "ملت اسراییل دوست ما هستند" اما مگر ما چه دوستی‌ای با ملت اسراییل که غاصب سرزمین فلسطین هستند، داریم و دیگر اینکه وی به حمل قرآن با موسیقی دف پرداخت که خود بالاترین گناه است، آن وقت با وجود این سوابق می‌خواهد شخص دوم قوه مجریه باشد؟ ما به احمدی‌نژاد احترام می‌گذاریم و از رای‌مان هم پشیمان نیستیم اما انتصاب مشایی با اصل ولایت‌پذیری تناقض دارد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      بلاخره نفهميديم چي شد !!؟

    • بدون نام

      مشایی را احمدی نژاد انتخاب کرد و از او دفاع کرد اگر احمدی نژاد را قبوب دارید عملکردش را پس مشایی هم جزیی از عملکرد ایشان هست
      در تایید انتخاب خود نباید تفکیک کرد که خودش خوبه معاونش بد هست
      قبول باید کنید که عملکرد احمدی نژاد مناسب نبود که این همه حواشی بعدی به همراه داشته

    • بدون نام

      به نظر من پشت ایشون نماز نخونید
      البته این نظر منه خود دانید

    • بدون نام

      بایدم عزیزتون باشه...

    • بدون نام

      شماهم عزیزاحمدی نژادی!!!!!

    • بدون نام

      دقیقا عزیز شماست

    • بدون نام

      عزیز ما که نیست هیچ .....

    • محمد

      واي بحال ما مردم!بااين تفكرات ميخواهيم پيشرفت هم بكنيم!
      تازمانيكه افرادبجاي اينكه به اشتباهشون اعتراف بكن،همچنان درصدد توجيه هستند ،به هيچ جايي نمي رسيم!
      ايكاش ايشان درمورد عزيزان احمدي نژاد نظير،رحيمي،بقايي،زنجاني و....
      اظهار نظر ميكردند!

    • اکسیژن

      تمام افرادی که به احمدی نژاد رای دادن و هنوز ایراز پشیمانی نکردن در آخرت باید جوابگوی جوانان بیکاری باشن که دوران جوانی آنها با دوران ریاست جمهوری این آقا مقارن شد..

    • بدون نام

      مگر جناب حجةالاسلام والمسلمین جناب اقای دکتر روحانی بدون تنفیذ رهبری رییس جمهور شدند؟ جناب علم الهدی تآیید وحمایت شما از احمدی نژادو ولایت پذیری وی با اون 11 روز خانه نشینی حتما دلیل ولایت پذیری ایشان است!

    • بدون نام

      اگر غیر از این می فرمودید مایه تعجب بود!!

    • محمد

      احمدی نژاد عزیز شما نیست، عزیز ایرانه!

    • علی رضا

      ای بابا!!چرا نظرمو منتشر نمی کنید!!!؟خو نظرم رو در مورد علم الهدی گفتم!!!مگه توهین و تهمتی و...که باب تو تریبون دولتی به اون کردم!!!؟

    • بدون نام

      احمدی نژاد عزیز ما که نیست

    • کارمند دولت

      رئیس من در محل کار بسیار مرد مدیر و در عین حال افتاده و دلسوز است. اگر من و کارشناسان دفترش آدم بدی باشیم و از خوبی و مدیریت و افتادگی و دلسوزی رئیس مان سوءاستفاده کنیم که نفهمد، اینجا کمی فکر کنید و ببینید که تقصیر رئیس هست که ما را محرم خود دانسته یا منی که از نام و جایگاهش سوء استفاده کرده ام و فردایی آبرویش به خاطر خراب کاریهای من و کارشناسانش خواهد رفت!؟! پس گناه دیگران که منظورم اطرافیان دکتر محمود احمدی نژاد است را به پای دکتر ننویسید! این عادت زشت مردم است که هر دوره تکرار میشود!!!

    • بدون نام

      اگر قبولش دارید درر مقابل عملکردش پاسخگو هم باشید

    • بدون نام

      احمدی نژاد فقط عزیز مصر هست و بس

    • بدون نام

      خیلی دوسش داریم و اگه بیاد بازم بهش رای میدیم

    • علیرضا

      رای ما احمدی نژاد در انتخابات ٩۶
      بهترین روسای جمهوری که تاکنون داشته ایم مرحوم رجایی آیت لله خامنه ای و آقای احمدی نژاد هستند

    • بدون نام

      بزرگترين کاري که احمدي نژاد کرد اين بود که پرده را از روي چهره خيلي ها کنار زد تا مردم ببينن که بعضي ها چه کاره اند و در شرايطي که بايد طرف کشور و مردم را بگيرند مي چسبند به ميز و قدرت و مصالح شخصي

    • بدون نام

      عزيز شماست باشه ولي عزيز ما نيست
      به پاي مردم و ملت ننويسين

    • بدون نام

      اون موقع هم که حرف رهبر را نشنيده گرفت و هفده روز به جايي به نام قهر رفت هم عزيزتون بود؟تو روي رهبر ايستاد عزيزتون بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج