۲۳۳۲۵۵
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

استعداد این مرد شما را شگفت‌زده می‌کند!

«پل کادِن» در سال ۱۹۶۴ در گلاسکوِ اسکاتلند به دنیا آمد. او از سن شش سالگی نقاشی را شروع کرد و حالا تصاویری را خلق می‌کند که به سختی می‌توان اثبات کرد آن‌ها عکس نیستند!

وبسایت فرادید: «پل کادِن» در سال ۱۹۶۴ در گلاسکوِ اسکاتلند به دنیا آمد. او از سن شش سالگی نقاشی را شروع کرد و حالا تصاویری را خلق می‌کند که به سختی می‌توان اثبات کرد آن‌ها عکس نیستند!

به گزارش دیلی میل، تمام جزئیات بدون هیچ نقصی در نقاشی‌های او رعایت می‌شود. عکس‌هایی که در ادامه از پل کادن خواهید دید در حقیقت نقاشی‌های او هستند و هیچ یک عکس دیجیتال نیستند. آثار ارزشمند یک هنرمند که به معنای واقعی کلمه صاحب هنری گران‌بها است.

پل کادن (Paul Cadden) با کمک چشمان تیزبین خود تمام جزئیات را دیده و آن‌ها را به صورت سیاه و سفید نقاشی می‌کند. او اغلب از مداد گرافیتی یا آب رنگ در کارهایش استفاده می‌کند. روش کاری پل بدین شکل است که او به نقاط مختلف جهان سفر کرده و با دوربین خود عکس می‌گیرد. سپس آن عکس‌ها را رو به روی خود گذاشته و از روی آن این نقاشی‌ها را می‌کشد. آخرین آثار او مربوط به سفر اخیرش به هنک کنگ و گوانگژو است. حتی رد دو پایتخت فرهنگی مهم جهان یعنی لندن و بارسلونا نیز در آثار او به چشم می‌خورد.

سبک کارهای او هایپر رئالیسم (Hyperrealism) است. دلیلش نیز این است که آثار پل به واقعیت بسیار نزدیک هستند. چروک‌های صورت، ابری از سیگار و امواج دریا بسیار واقعی جلوه می‌کنند. زمان تولید هر یک از آثار پل کادن به طور میانگین بین سه تا هفته است و در اندازه A۱ یا A۰ عرضه می‌شوند. آثار او آن‍‌قدر ارزشمند است که قیمت هر یک در گالری‌ها می‌تواند به ۵۰۰۰ پوند هم برسد.

به نوعی می‌‎توان گفت که مادر هایپر رئالیسم، «فوتو رئالیسم» است. فوتو رئالیسم یکی از جنبش‌های هنری نیمه‌ی دوم قرن بیستم است. پل کادن تمام سوژه‌هایش را خودش پیدا کرده و سعی می‌کند تا تمام جزئیات عکس را در نقاشی‌اش نیز پیاده کند. او آن‌قدر با استعداد این کار را انجام می‌دهد که بیننده در نگاه اول فکر می‌کند دارد به یک عکس نگاه می‌کند. او برای عکاسی ساحل از قوه تخیل خود بهره گرفت و نشان داد در آن کار هم واقعا با استعداد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تکتم

      فوق العادست.... فوق العاده

    • بدون نام

      وااااااااااو عالی

    • ترسو

      حرفي براي گفتن ندارم ! بهت زده ام ........

    • golbahar

      باور نکردنیه که اینا نقاشیه! چه دقتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج