۲۳۳۵۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خبرهای داغ از دنیای فناوری اطلاعات ایران

اگر به دلیل مشغله کاری نتوانستید که اخبار دنیای داغ و پر ماجرای فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید، داغ‌ترین خبرهای این هفته را در بسته خبری ۵ شنبه‌های برترین‌ها دنبال کنید.

خبرهای داغ از دنیای فناوری اطلاعات ایران
برترین ها: سومین هفته مرداد ماه ۹۴، در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، همانند هفته‌های گذشته، روزهای داغی را پشت سر گذاشت. این هفته، سیم کارت در ایران ۲۱ ساله شد و همره اول، از ارائه خطوطی با پیش شماره ۰۹۹۰ خبر داد. توافق برجام و سلفی بازی‌های سلبریتی های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، همچنان خبر ساز هست که بخشی از آن را در طول هفته، در سرویس چهره‌ها و دیجیتال برترین‌ها دنبال کنید.

خبرهای داغ از دنیای فناوری اطلاعات ایران

با ما همراه باشید با داغ‌ترین خبرهای دنیای آی تی ایران در هفته ای که گذشت.

نامه We Are All Connected خبر ساز شد

ساعاتی پیش خبر دار شدیم که بزرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سیلیکون ولی کالیفرنیا، با انتشار نامه ای، از توافق هسته ای ایران با گروه ۵+۱ حمایت کردند. آرش فردوسی بنیانگذار دراپ باکس، انوشه انصاری، سالار کمانگر مدیرعامل سابق یوتیوب، داراخسروشاهی مدیرعامل Expedia، علی رونقی مدیر سابق عملیاتی توئیتر، امید کردستانی مدیر ارشد بخش تجارت گوگل، حمید بیگلری معاون سابق CitiGroup، فیروز نادری از مدیران ناسا، علی پرتوی یکی از بنیانگذاران Code.org، پژمان نوزاد، آیدین قاجار مدیر محصول فیس‌بوک، محمد افشار مدیرعامل اوراکل و ده‌ها شخصیت مشهور و موفق ایرانی عرصه تکنولوژی در سیلیکون ولی این نامه را امضا کرده‌اند.

علاقمندان ایران تله کام ۲۰۱۵ مطلع باشند!

نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۵، که از ۴ تا ۷ مهر ماه سال جاری در تهران برپا می‌شود و جشنواره معرفی آخرین خدمات و محصولات شرکت‌های فعال آی تی ایران هست، آغاز شد. علاقمندان به irantelecomfair.com مراجعه کنند

مرکز شتاب دهی فناپ افتتاح شد

اول هفته بود که خبر دار شدیم، مرکز شتاب دهی فناوری فناپ، با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و سرعت دهی به رشد استارت آپ‌های ایرانی، فعالیت خود را آغاز کرد. صاحبان ایده‌های خلاق به http://www.trigup.com مراجعه کنند.

دوچرخه سواری در ایران هم، هوشمند شد!

دیگر در وین و بارسلونا، دنبال دوچرخه سواری هوشمند نباشید! این هفته مطلع شدیم که هم زمان با ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) و طی مراسم ویژه ای، نخستین سامانه هوشمند دوچرخه سواری کشور از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در محوطه سازمان صدا و سیما افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. کسب اطلاعات بیشتر در IRIB.ir

کارآفرینان و مدیران استارت آپ ها عجله کنند!

دومین جشنواره ملی خودباوری" با حضور مراکز آموزشی نیکوکاری رعد در سراسر کشور و انجمن‌های فعال حوزه معلولان و دستگاه‌های اجرایی و حمایتی دولتی با رویکرد کارآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی، علمی و فرهنگی، هنری، ورزشی، اطلاع رسانی و رسانه به مدت ۲ روز از ۱۸ تا ۱۹ شهریور ماه برگزار می‌شود. به www.raad-charity.org مراجعه کنید.

پیشخوان‌های شهر نت، کمپین انگیزشی به راه انداختند!

دیروز مطلع شدیم که روابط عمومی بانک شهر اعلام کرد، این طرح با فرآیند معرفی پیشخوان‌های شهرنت که از جمله دستاوردها و طرح‌های خلاقانه در جهت گسترش مراکز ارائه‌دهنده خدمات پولی و مالی به شهروندان و زمینه‌ساز بهره‌گیری از مدرن‌ترین خدمات بانکداری الکترونیک محسوب می‌شود، آغاز شده است. علاقمندان بانکداری مجازی به www.shahr-bank.ir بروند!

یک اپلیکیشن ایرانی، روی اپل واچ رفت!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در جدیدترین به روز رسانی اپلیکیشن خبرآنلاین، کاربران قادرند تا اولین اپلیکیشن خبری نسخه ۳ را به زبان فارسی روی ساعت اپل / apple watch به راحتی دریافت کرده و مشاهده کنند. به امید مشاهده اپلیکیشن های دیگر بر روی اپل واچ!

بانک سپه، از فردا تا ساعاتی مختل می‌شود

بانک سپهی ها مطلع باشند که از ساعت ۱۲ امشب، چند ساعتی خدمات نوین بانک سپه مختل خواهد شد. خبر بعدی اینکه نسخه ویندوز فون بانک سپه نیز پریروز رونمایی شد. به www.ebanksepah.ir مراجعه کنید.

بانک سرمایه، وب کیوسک راه اندازی کرد

خدمات نوین بانکداری مجازی بانک سرمایه به وب کیوسک رسید. اطلاعات بیشتر در http://www.sbank.ir/

بانک مرکزی، ۵۶ ساله شد

فقط موبایل در ایران نیست که ۲۱ ساله شد، بانک مرکزی هم پنجاه و ششمین سال تأسیس خود را جشن گرفت.

بهترین اپراتور تلفن همراه ایران = همراه اول

این هفته، برای دومین سال پیاپی، همراه اول، برترین اپراتور تلفن همراه کشور شد.

کدال بازها، با ده‌ها اطلاعیه جدید بورسی!

مرداد داغ امسال، برای بورس بازان، ماه سردی بخاطر سقوط مکرر شاخص کل بورس تهران هست، اما روزگار داغی برای ناشران در کدال می‌باشد به codal.ir مراجعه کنید.

باریک‌ترین گوشی‌های جهان، این هفته به تهران آمد!

گوشی Blade با ضخامت فوق العاده ۵.۱ میلی متری، نازک‌ترین تلفن همراهی است که از جک استاندارد ۳.۵ میلی متری بدون نیاز به تبدیل، استفاده می‌کند، این هفته در برخی از فروشگاه‌های پایتخت گوشی بازهای ایران، رونمایی شد.

گرد و خاک رگلاتوری برای شرکت‌های اینترنتی ایران در این هفته!

با خبر شدیم که معاون نظارت و اعمال مقررات رگلاتوری این هفته اعلام کرد که با توجه به نظارت‌های انجام شده، سه اپراتور PAP شامل صباگستر ندا، های وب و شاتل به دلیل عدم تناسب میزان پهنای باند با تعداد مشترکان و اپراتور وایمکس ایرانسل به دلیل عدم نصب سامانه سنجش کیفیت اینترنت اخطار توقف فروش دریافت کرده‌اند. شرکت پیشگامان کویر توسعه ارتباطات به دلیل عدم رعایت مصوبه ۱۸۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و گران‌فروشی علاوه بر معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی، مکلف شده است ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به مشترکان خود پرداخت کند.

سیم کارت جدید با کد ۰۹۹۰ در راه هست!

با خبر شدیم که مدیرعامل همراه اول این هفته اظهار داشت که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات موافقت خود را با واگذاری رنج جدید شماره به همراه اول اعلام کرده است و بر این اساس سیم کارت‌های اعتباری از این پس در کل کشور از رنج جدیدی که با کد ۰۹۹۰ بزودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

شمارش معکوس بزرگان بازهای رایانه ای برای ۴ شهریور

داوری کلیه آثار شرکت کننده در مسابقه پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به اتمام رسید و آثار برگزیده ۴ شهریور اعلام عمومی می‌شوند. گیم بازها به این آدرس بروند:/tehrangamefestival.ir/

توافق پست + ثبت احوال = صدور ۸ میلیون کارت هوشمند ملی تا اسفند

این هفته اعلام شد که بیش از یک دهم جمعیت ایران، تا اسفند ماه سال جاری کارت هوشمند ملی دریافت می‌کنند.

امور پستی ۱ میلیون کارت هوشمند ملی انجام شد

شرکت پست اعلام کرد، این هفته شمار امور پستی مربوط به کارت هوشمند ملی که بزودی جایگزین کارت ملی رایج می‌شود، از مرز ۱ میلیون عدد گذشت. منتظر رونمایی از کارت‌های هویت دیجیتالی در کشور باشید!

خدمات پیشخوان ثبت احوال، در ادارات پست امکان پذیر شد

این خبر خوبی برایان دسته از هموطنانی هست که مجبورند در ماه مرتب به دفاتر پیشخوان ثبت احوال مراجعه کنند. اکنون فقط به ادارات منتخب پست در محل سکونت خود مراجعه کنید. اطلاعات تکمیلی در post.ir

تعداد مشترک اینترنت ADSL در ایران: ۷ میلیون نفر

خبر فوق را مدیرعامل یکی از شرکت‌های موفق ارائه دهنده خدمات اینترنت پر سرعت معرفی کرد. این یعنی یک فرصت کسب و کار خوب برای فعالان فناوری اطلاعات و استارت آپ های آینده! به این رقم، ۱۱ میلیون دارنده گوشی هوشمند در سراسر کشور نیز اضافه کنید!

اگر علاقمندهستید تا جدیدترین خبرهای داغ این هفته در عرصه جرائم اینترنتی کشور را مشاهده کنید، توصیه می‌کنیم تا ۵ شنبه‌های هر هفته، با بسته خبری اخبار داغ پلیس سایبر ایران که در لینک مرتبط نیز ارائه شده، همراه ما باشید.

۵ شنبه‌های داغ برترین‌ها در دنیای فناوری اطلاعات ایران را از دست ندهید!

آدینه خوبی برای شما آرزو می‌کنیم...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج