جاباما
۲۳۳۸۹۱
۶ نظر
۵۰۲۱
۶ نظر
۵۰۲۱
پ

از ستاره های هالیوود چه خبر؟

برخی از سلبریتی های خیابان بورلی هیلز کالیفرنیا، مشهورترین شهروندان جهان هستند که اخبار فعالیت‌های روزانه آن ها، روی جلد صدها هزار مجله و پرتال اینترنتی قرار می‌گیرد.

از ستاره های هالیوود چه خبر؟
برترین ها: هالیوود، محله بورلی هیلز و سلبریتی های اطراف، یکی از خبرسازترین واژه‌هایی هستند که به مدد فضای مجازی و دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، همواره زیر ذره بین خبرنگاران و فعالان رسانه ای جهان به شمار می‌روند. دنیای چهره‌های مشهور هالیوود، صنعت تبلیغات و رسانه را در ده‌ها کشور جهان به رونق در می‌آورد و خوارک اطلاعاتی جالب و جذابی را از زندگی مشهورترین چهره‌های هنری و سینمایی جهان در اختیار میلیون‌ها مخاطبش، قرار می‌دهد.

برخی از سلبریتی های هالیوودی، همچون آلن د جنرس، پاریس هیلتون بعضاً جنیفر لوپز، امروزه یک برند معتبر و شناخته شده در عطر و پوشاک و اکسسوری ها می‌باشند. دنبال کردن روزانه اخبار و اطلاعات بزرگان محله بورلی هیلز و هالیوود، شاید در پرتال‌ها و نشریات مختلف سخت باشد، اما بسته خبری برترین‌ها، شما را در چند دقیقه، با آخرین گزارشات همراه می‌کند.

کیت وینسلت و تمرینات لاغری!

از ستاره های هالیوود چه خبر؟

این هفته برخی از رسانه‌ها، از تمایل کیت وینسلت، بازیگر شهیر هالیوود برای کاهش وزن خبر می‌دهند. قد به نسبت کوتاه خانم کیت و کم تحرکی وی در ماه‌های اخیر سبب شده است تا این چهره مشهور و جذاب هنر هفتم، کمی چاق شده و به همین خاطر، فعالیت‌های ماجراجویانه فضای باز outdoor adventure وی، سوژه خبرنگاران شده است. فعالیت‌های ورزشی کنترل وزن خانم وینسلت، اخیراً با Bear Grylls که متخصص بین المللی فعالیت‌های هوازی هست، در یک برنامه تلویزیونی دنبال می‌شود. وی اخیراً در مجموعه Running with Bear Grylls بازی می‌کند. این مجموعه تلویزیونی مستند که با همراهی خانم وینسلت نیز همراه شده است، توسط شبکه ان بی سی آمریکا پخش می‌شود. آخرین اطلاعات را در nbc.com بدست آورید.

خواهران کارداشیان، سوژه‌های داغ

از ستاره های هالیوود چه خبر؟

اخبار بار دار بودن کیم کارداشیان، بازیگر مشهور این روزهای هالیوود و همچنین رابطه خواهرش Khloe Kardashian با لامار اودوم سیاه پوست، یکی از خبرهای داغ این هفته هالیوودی‌ها بود. درباره بار دار بودن خانم کارداشیان، این هفته خبر تکمیلی ارائه شد که در لینک مرتبط در دسترس هست. کیم کارداشیان، سلفی بازترین سلبریتی به شمار می‌رود که دنیای سلفی‌های او، در گزارش پیشین سرویس چهره‌های برترین‌ها ارائه شد.

آنجلینا جولی و کمک‌های خیرخواهانه به دختران افغانی

از ستاره های هالیوود چه خبر؟

ستاره هالیوود، این هفته بخاطر علاقه ای به پرداخت سودهایی که از فیلم جدیدش می‌گیرد برای کمک به دختران فقیر افغانی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. خانم آنجلینا جولی که بارها برنده و نامزد اسکار شده است، با همکاری یک کارگردان و فیلمساز ایرلندی به نام Cartoon Saloon، فیلم انیمیشن تولید کند به نام Breadwinner که داستان دختری هست که زیر نظر گروه تروریستی طالبان زندگی می‌کند. این فیلم برگرفته از داستان نویسنده کانادایی به نام Deborah Ellis هست.

نیکول کیدمن و تصویر جدید برای مجله

از ستاره های هالیوود چه خبر؟

اخیراً خانم کیدمن، بار دیگر روبروی دوربین عکاس یکی از مجلات مشهور رفته است تا کاور فوتو آن رابه خود اختصاص دهند. نشریه ووگ استرالیا، با این عکس این هفته خبر ساز شد. آیرس راک، با انتشار این تصویر و بعضی شبکه‌های اجتماعی، با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. کیدمن چند سالی هست که با همسر جدید هموطنش، زندگی می‌کند. این تصویر اخیراً به دلیل سی امین سالگرد تأسیس نشریه مشهور Vogue استرالیا گرفته شد.

مدونا و تور کنسرت جهانی

از ستاره های هالیوود چه خبر؟

خواننده میلیونر و مشهور هالیوود، امروزه به کارهای صنعت مد روی آورده است و استراتژی‌های مشهور کسب و کارش را در این عرصه دنبال می‌کند. اخیراً، وی به عنوان طراح و مشاور تبلیغاتی گوچی فعالیت می‌کند که این هفته خبر ساز شد. برندهایی چون Gucci, Moschino, Prada زیر نظر خانم مدونا، برنامه‌های پاییزی خاصی را در دستور کار دارند. کنسرت‌های جهانی مدونا با نام Rebel Heart Tour در ۹ سپتامبر سال جاری آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ۱۳۹۵ ادامه خواهد یافت که گزارش‌های آن، اخیراً در صدر اخبار دنیای موسیقی و مد قرار گرفته است.

از ستاره های هالیوود چه خبر؟
(تصویری از یکی از اجراهای کنسرت مدونا)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین جزی‌ات تور جهانی مدونا، به نشانی www.madonna.com/tour مراجعه کنید. جزییات بیشتر در باره تور جهانی کنسرت مدونا، در همین سرویس به اطلاع مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • iq7

      عالی بود خواهشا این بخش رو تو سایت مرتب به روز کنید

    • سمانه

      سلام.لطفا از سلنا گومز هم مطلب بزارین.ممنون

    • شب بخیر

      خوب حالشان خوب است ملالی نیست جز دوری شما...شب بخیر

    • فریماه

      یه زمانی نه چندان دور، تا اسم نیکول کیدمن رو تو گوگل سرچ میکردیم فوری باید شاهد یه صفحه تکراری که نشان از فیلتر بودن یا همان غیر قانونی بودن مطلب هست میبودیم. جالب و شگفت آوره که الان خیلی راحت اسماشونو میشه سرچ کرد که هیچ، تازه آخرین جزییات تور کنسرت مدونا هم قراره بهمون دادهبشه! اصلن دلواپس نیستم و خوشحالم، اما تو رو خدا از کارداشیانها مطلب نذارید که مصداق کلمه مفسد فی العرض هستند و اینو همه میدونن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازخوبه مفسد فی الطول نیستند

    • zayn girl^^

      خوبه خادت داری میگی یه زمااانیییی
      الا دیگه یههه زمانی نی بیبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج