جاباما
۲۳۳۹۰۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

گردش ۴۰ میلیاردی فیلم های ده نمکی

مسعود ده نمکی معتقدست ساخت و عرضه ۶ فیلم پر فروش از او بالغ بر ۴۰ میلیارد گردش مالی برای سینمای ایران به ارمغان آورده و این امر به واسطه حضور بیش از ۱۲ میلیون مخاطب در سینما ایجاد شده است.

خبرگزاری مهر: مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی «رسوایی ۲» در حاشیه بازدید نمایندگان رسانه های جمعی از پشت صحنه این فیلم سینمایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعد از ساخت ۱۰ فیلم مستند و داستانی جایگاه خود را در سینما چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: درباره ارزیابی جایگاه کنونی ام در سینما دیگران باید نظر دهند.

وی ادامه داد: اما فروش ۶ فیلم از ساخته های من بالغ بر ۴۰ میلیارد گردش مالی برای سینمای ایران دربرداشته و چنین دستآوردی به واسطه حضور بیش از ۱۲ میلیون مخاطب در سالن های سینما بوده است و نمی‌توان این آمار را دست‌کم گرفت.

کارگردان فیلم «رسوایی» درباره جلب نظر مخاطبان در فیلم‌هایش توضیح داد: واقعیت این است که در ساخت آثارم به خودم سخت می گیرم و هیچگاه در دام فیلمسازی برای افراد، گروه ها و یا جریان های خاص سیاسی و اجتماعی نیافتاده ام. افتادن در این دام به این معنا است که دیگر فیلم خودم را نساخته ام و برای خوشآمد دیگری فیلم ساخته ام.

ده نمکی در بخش دیگری از صحبت های خود در جواب به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فیلم جدیدش در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود، گفت: فیلم آماده است و برای جشنواره نیز ارسال می کنم اما جوایز رنگین جشنواره و یا حتی گیشه پرفروش برای من اهمیت ندارد و از زمان اکران فیلم «رسوایی ۱» ضرورت تغییر در نگاه و رویکرد را احساس کردم.

وی تصریح کرد: نکته دیگر اینکه در حال حاضر با بلیت ۸ هزار تومانی همه فروش ها میلیاردی می شود و دیگر کسی دغدغه میلیاردی شدن ندارد و فروش های چند میلیاردی جزو عادت های اکران سینمای ایران شده است بنابراین تصمیم گرفتم در فیلم «رسوایی ۲» هم مانند گذشته حرف خودم را بدون اینکه حاشیه ای ایجاد کنم، بزنم.

کارگردان فیلم «معراجی ها» در پایان صحبت های خود به حضور بازیگران حرفه ای در آثارش اشاره و عنوان کرد: بازیگر بخشی از فیلم و فیلمنامه است که باید به خوبی انتخاب شود و من از انتخاب بازیگران در فیلم های خود راضی هستم و سعی می کنم با درنظر گرفتن فاکتورهای خوب در فروش، بهترین بازیگران را انتخاب کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      خدا ميدونه چقدرش از بيت المال بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج