۲۳۳۹۷۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بیوک میرزایی: انتخاب بازیگران با زد و بند است

بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور کمرنگش در سریال‌ها بیان کرد که این روزها انتخاب بازیگران بیشتر با زد و بند همراه است.

خبرگزاری مهر: بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور کمرنگش در سریال‌ها بیان کرد که این روزها انتخاب بازیگران بیشتر با زد و بند همراه است.

بیوک میرزایی با اشاره به فعالیت هایی که در حال حاضر مشغول آنهاست، گفت: در حال حاضر بیشتر در نمایش های رادیویی حضور دارم و کمتر در سریال های تلویزیون بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار یکی از آخرین سریال هایی بود که در آن حضور داشتم که قرار است مهر ماه روی آنتن شبکه دوم سیما برود و غیر از آن در چند تله فیلم هم نقش ایفا کردم.

میرزایی با اشاره به نقش خود در سریال «کیمیا» توضیح داد: این سریال در سه مقطع زمانی از قبل از انقلاب شروع شده و تا بعد از انقلاب ادامه می یابد و من در یکی فازهای این اثر که مربوط به قبل از انقلاب می شود حضور داشتم. من در این سریال نقش یک ژاندارم را در زمان شاه بازی می کنم که نقشی منفی است.

بیوک میرزایی: انتخاب بازیگران با زد و بند است

وی اضافه کرد: این ژاندارم در منطقه حکمرانی خود با قاچاقچی ها در ارتباط است و خودش هم به نوعی با آنها زد و بندهایی دارد. او همچنین با شخصی درگیر می شود که نقشش را حسن پورشیرازی بازی می کند و اتفاقاتی رخ می دهد که بینندگان باید در سریال آنها را مشاهده کنند.

بازیگر سریال «مدار صفر درجه» که بیشتر در نقش های منفی حاضر می شود، در این باره عنوان کرد: فکر می کنم مردم نقش های منفی را بیشتر دوست دارند چون فیلمنامه نویسان پردازش بهتری روی این نقش ها دارند و بازیگر هم می تواند خلاقانه تر عمل کند. من هم سعی می کنم میان نقش هایم تفاوت هایی وجود داشته باشد و شخصیت‌ها یکسان نباشند. ژاندارمی که در سریال «کیمیا» نقش آن را بازی می‌کنم شخصیت پردازی خوبی وجود دارد و جواد افشار هم به بهترین شکل کار را کارگردانی و هدایت کرده است.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» درباره حضور کمرنگ خود در سریال های تلویزیونی گفت: تلویزیون این روزها روی تولیدات و محصولات سرمایه گذاری زیادی نمی کند، به همین دلیل بیشتر فیلمنامه نویسان یا در کنج خانه هایشان هستند و یا باید به دنبال سرمایه گذار باشند. کارگردانان خوب هم کار نمی کنند و در بیشتر سریال ها می بینیم از جوانان تازه کار استفاده می شود که به آنها دستمزدی هم نمی دهند.

بازیگر سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» در پایان تصریح کرد: اکنون انتخاب بازیگر با تهیه کننده است چون دستمزد و سرمایه کار با اوست درحالیکه بازیگر را باید کارگردان انتخاب کند اما زد و بندهایی که در پشت ساخت تولیدات وجود دارد اجازه نمی دهد که کارگردان به راحتی انتخاب خود را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      كجا شنيدي كاري بدون زدو بند انجام بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج