جاباما
۲۳۴۰۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ تقسیم سلولی در میان اصلاح طلبان

به گزارش دلنگران نیوز، هر چه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم تشتت و شکاف بین اصلاح طلبان بیشتر می‌شود. شکاف در اردوگاه اصلاحات به حدی رسیده است که بعضی از اصلاح طلبان از وسط به دو نیم تقسیم شده‌اند.

آیدین سیار سریع در روزنامه قانون نوشت:

به گزارش دلنگران نیوز، هر چه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم تشتت و شکاف بین اصلاح طلبان بیشتر می‌شود. شکاف در اردوگاه اصلاحات به حدی رسیده است که بعضی از اصلاح طلبان از وسط به دو نیم تقسیم شده‌اند. خود اصلاح طلبان این کار را استراتژی تقسیم میتوز برای تایید صلاحیت می‌دانند که اگر نصف نامزدی رد صلاحیت شد با نصف دیگر در انتخابات شرکت کند اما حقیقت امر همان شکاف بزرگی است که هیچ کدام از گروه‌های اصلاح طلب و اعتدالی بروز نمی‌دهند. در ادامه به چند شکاف که در روزهای گذشته ایجاد شده اشاره خواهیم کرد.

۱) گفته می‌شود محمدرضا عارف که هنوز از اصلاح طلبان بابت کنار کشیدن در انتخابات ناراحت است همیشه بعد از دیدن اعضای شورای هماهنگی اصلاحات راهش را کج می‌کند و زیر لب می‌گوید «ایش»! شنیده‌ها بر این اساس است كه بعد از آن که شورای هماهنگی از وی خواسته‌اند که در انتخابات مجلس به نفع مصطفی کواکبیان کنار بکشد عارف چند روز در بیمارستان بستری بود و شب‌ها کابوس کواکبیان می‌دید تا این که یکی از اعضا نزد او رفته و گفته این مسئله تنها یک شوخی بوده. عارف پرسیده یعنی به نفع کواکبیان نباید کنار بکشم؟ عضو هم گفته «خیر! شوخی کردیم. به نفع ناطق باید کنار بکشی». برخی آگاهان می‌گویند این جمله منجر به سکته دوم عارف شده ولی اصلاح طلبان این مسائل را رسانه‌ای نمی‌کنند مبادا دیگران سر از اختلافات بنیادین شان درآورند.

۲) یکی از اختلافات بزرگ اصلاح طلبان این است که گروه‌های مختلف اصلاح طلب بر سر این که چه کسی رهبری معنوی آنها را برعهده دارد هم عقیده نیستند. گروهی می‌گویند رئیس دولت اصلاحات رهبر معنوی ماست و عده‌ای دیگر معتقد به رهبری معنوی شخصی به نام سید اصلاحات هستند. گفتنی است خبرنگار ما با رصد رسانه‌های اصلاح طلب به این نتیجه رسید که این شخص فعلا نام ندارد.

۳) در نشست اخیر اصلاح طلبان یکی از اعضای حزب اعتماد ملی به یک عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان فحش داد و در رفت. کارشناسان این حادثه را موجب دودستگی در میان اصلاح طلبان می‌دانند.

۴) همچنین صادق خرازی وحدت را در میان اصلاح طلبان شکننده دانست و نسبت به انشقاق و تشتت در اردوگاه اصلاح طلبی اعلام نگرانی کرد. وی راه حل وحدت را گفت‌وگو عنوان کرد و گفت: گفت‌وگو تنها راه حل ماست و چاره‌ای جز گفت‌وگو نداریم. وی در پاسخ به این سوال که شما برای وحدت و رفع سوءتفاهم‌ها با چه کسی گفت‌وگو می‌کنید؟ گفت: من با رسانه‌ها گفت‌وگو کنم راحت‌ترم! طی هفته‌های آتی چهار پنج تا گفت‌وگو می‌کنم تا مشکلات به‌وجود آمده حل و فصل شود. وی در جواب این خواهش که نمی‌شود با اصلاح طلبان گفت‌وگوی درون گفتمانی داشته باشید گفت: نه. من مصاحبه دوست دارم. وی در پایان نگرانی اصلاح طلبان را از گفته‌ها و اظهاراتش بی مورد دانست و گفت: وقتی میشه تکذیب کرد، چرا خودمون رو نگران می‌کنیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج