۲۳۴۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

خیلی ها نمی دانند که خرید لوازم جانبی حتی از خرید خود گوشی هم پیچیده تر است. این نوشته یک راهنمای ساده و جمع و جور برای شما و گوشی محبوبتان خواهد بود.

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

هفت صبح: یک گوشی گرانقیمت خریده اید و موقع خروج از مغازه فروشنده اصرار دارد همین حالا برای گوشی تان کیف محافظ، بند گردنی، حافظه جانبی و چند لوازم جانبی دیگر بخرید. همه چیزهایی که او معرفی می کند در ظاهر جذاب هستند اما نمی دانید کدام یک از آنها واقعا برای شما ضرورت دارد.

خیلی ها نمی دانند که خرید لوازم جانبی حتی از خرید خود گوشی هم پیچیده تر است. این نوشته یک راهنمای ساده و جمع و جور برای شما و گوشی محبوبتان خواهد بود.

1- شارژر

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

هیچ چیز به اندازه تمام شدن ناگهانی باتری گوشی تلفن همراه آزاردهنده نیست. متاسفانه باتری ها هم از این مساله اطلاع دارند و درست در وقتی که نباید دستمان را توی پوست گردو می گذارند ولی به لطف پیشرفت تکنولوژی می توان این دسیسه را خنثی کرد.

کافی است یکی از همین شارژرهای موجود در بازار همیشه دم دستمان باشد. البته نباید فراموش کرد که یک شارژر نامرغوب می تواند خسارت جبران ناپذیری به گوشی گرانبهایتان وارد کند.

پس اگر یک شارژر اضافی چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان آب خورد، خیلی خساست به خرج ندهید. مدل های فندکی هم گزینه های خوبی هستند. آنها را می توان به فندک اتومبیل متصل کرد و با خیالی آسوده دل به یک مسافرت طولانی مدت زد.

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل


2- هدست

مدل های سیم دار سر کلاس درس مفید هستند اما مدل های بدون سیم که با قابلیت بلوتوث کار می کنند، راست کار کسانی است که خیلی با تلفن صحبت می کنند. اینجا تفاوت جنس خوب و بد را می توان از قیمت ها فهمید.

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

همچنین ظاهر هدست نشان می دهد پولتان را بابت چه چیزی دور می ریزید. مدل های سیم دار قیمتی حدود سه هزار تومان دارند. برای یک هدست سیم دار با کیفیت تر معمولا باید ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان پول بپردازید. اما اگر هدست های بلوتوث دار را می پسندید بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کنار بگذارید. این نکته را هم بدانید که مدل های بدون سیم به خاطر استفاده از بلوتوث، باتری گوشی را زودتر از معمول خالی می کنند.


3- کیف

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

بعضی ها انتظار دارند یک کیف خوب از موبایل شان در برابر ضربه های کوچک محافظت کند. عده دیگری هم جذابیت کیف برایشان مهم تر است و در مقابل برخی از امواج مضر موبایل واهمه دارند.

خوشبختانه برای همه این افراد کیف های مختلفی در بازار موجود است. این وسط خانم ها از همه خوشبخت ترند و می توانند طبق سلیقه شان خرید کنند. این کیف های معمولی با رنگ ها و طرح های جذاب، معمولا سه تا چهار هزار تومان آب می خورند.

مدل های لپ تاپی را بیشتر آقایان می پسندند و بین ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان قیمت دارند. اگر به کیف های ضداشعه علاقه دارید، باید بدانید کارکرد این دسته از کیف ها هنوز چندان از نظر علمی ثابت نشده و شاید فقط یک شعار تبلیغاتی باشد. موقع خرید کیف گوشی دقت کنید که اسپیکر گوشی نباید توسط کیف پوشیده شود. اگر این مساله را در نظر نگیرید، ممکن است بعدها به دلیل نشنیدن صدای زنگ گوشی تلفن همراهتان به دردسر بیفتید.

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل


هندزفری بولوتوث Jabra Stone2

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

+ قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی

- قیمت نسبتا بالا

قیمت: ۱۸۵ هزار تومان

ویژگی ها: سازگار با تمامی موبایل های بلوتوث، شماره گیری صوتی، پاسخگویی با گفتن Answer، رد تماس با گفتن Ignore، مدت مکالمه هشت ساعت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج